منابع سوری از ادامه عملیات ارتش در حومه شمال شرقی حمص و محاصره تروریست‌های داعشی در شهرک حمیمه خبر دادند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاریب بسیج، نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها به عملیات گسترده خود در محور ایستگاه دوم در منتهی الیه شمال شرقی حومه حمص ادامه می‌دهند و توانستند شهرک «حمیمه» را از دو سمت غربی و جنوبی محاصره کرده و راه مواصلاتی به آن از سمت ایستگاه دوم را قطع کنند که ضربه و شوک بزرگی به گروه تروریستی داعش وارد کرده و امکان پیشروی بیشتر در عمق بیابان را به ارتش سوریه داده است.

دستاورد ارتش سوریه در پی درگیری‌های شدید رخ داد که به هلاکت شماری از تروریست‌های داعش منجر شد،‌ نیروهای ارتش همچنین چند داعشی را به اسارت خود درآوردند و تعدادی خودروی بمب‌گذاری شده را منهدم کردند در پی این عملیات، بخش  اعظم تروریست‌های داعشی به سمت شهر المیادین در حومه دیرالزور گریختند.

به گزارش تسنیم،منطقه حمیمه واقع در دورترین نقطه از حومه شرقی حمص آخرین نقطه تجمع تروریست‌های داعشی به سمت مرزهای اداری دیرالزور قلمداد می‌شود، به طوری که ارتش عملیات خود را با هدف آزادسازی این منطقه و منطقه ابوحمام دنبال می‌کند که دو نقطه تعیین کننده در عمق بیابان سوریه قلمداد می‌شوند.

خبرنگار تسنیم در دیرالزور گزارش داد یگان‌های ارتش سوریه با کمک نیروهای همپیمان،‌حمله تروریست‌های داعشی به اطراف تیپ التامین را دفع کرده که در نتیجه آن،‌ خسارت‌ها و تلفات سنگین به داعشی‌ها وارد شد.
ارسال نظرات