امام جمعه و فرماندار مهریز با حضور در منازل دانش آموزان حائز رتبه هاي دو رقمی در كنكور سراسري سال 1396و نائب قهرمان مسابقات دو و میدانی کشور از آنان تجليل نمودند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۶۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهريز ؛ در این بازدید که با حضورامام جمعه ،فرماندار مهريز، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، مدیر آموزش و پرورش ، بخشدار مرکزی و مدیران مدارس برتر مهریز در منازل دانش آموزان ترتیب یافت، از تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان که در کنکور سراسری سال 96 و مسابقات ورزشی کشورحائز رتبه های برتر شده اند، تجلیل بعمل آمد.

طی این مراسم، "محمد خواجه" رتبه 13 کنکور سراسری رشته علوم انسانی، عارفه ابوئی رتبه 17 کنکور سراسری در رشته علوم انسانی، و سید رضا هاشمی المدواری نائب قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش آموزی کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

امام جمعه مهریز طی سخنانی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای دانش آموزان برتر کنکور سراسری گفت: از دانش آموزانی که حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری امسال شده اند، تجلیل می کنیم تا بتوانیم انگیزه این دانش آموزان پرتلاش را در طی نمودن مسیر علم و دانش و تندرستی و کسب مدارج عالی دو چندان کنیم.

حجه الاسلام و المسلمین عبدالرضا محی الدینی افزود: شما باعث سرافرازی شهرستان،استان، معلمان و خانواده های خود شده اید و تجلیل از زحمات شما ارج نهادن به جایگاه علم و علم آموزی است

فرماندار مهريز در اين ديدار موفقيت رتبه هاي برتر كنكور را تلاش های بی وقفه دانش آموزان، معلمان و تشویق خانواده ها بيان كرد و ابراز اميد واري نمود كه در سالهاي آتي باز به نفرات موفق و برتر در شهرستان افزوده شود .


ارسال نظرات