مدرس حوزه علمیه در مراسم بزرگداشت شهید حججی در بهاباد:
مدرس حوزه علمیه بهاباد در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: شهدای مدافع حرم مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت هستند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مراسم بزرگداشت شهادت پاسدار مدافع حرم شهید محسن حججی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و رئیس بنیاد شهید و معاون فرماندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد روحانیون و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار بهاباد در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم خوش خوی یکی از روحانیون حوزه علمیه بهاباد در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم پاسدار شهید محسن حججی با تسلیت شهادت این سردار بی‌سر اظهار داشت: بسیجی‌های دلاور ما آماده هستند تا هر لحظه به میدان نبرد علیه باطل بروند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از اهل بیت(ع) و دفاع از کشور با تروریست‌ها می‌جنگند و ملت ایران مدیون خون شهداء است، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم مثل شهید محسن حججی با روحیه انقلابی و با بصیرت و حرکت جهادی به دفاع از حرم اهل بیت(ع) رفتند.

خوش خوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران هستند، گفت: شهدا در جهاد اکبر با سربلندی به پیروزی رسیدند و الان به مقابله با دشمن پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه شهادت شهید محسن حججی پیام‌هایی برای دشمنان نظام در برداشت، گفت: یکی از پیام‌های شهادت این شهید والا مقام این است که این نظام و انقلاب اسلامی توانست جوانان و سربازانی امثال شهید حججی‌ها را تربیت و پرورش دهد تا در مقابل دشمنان از خدا بی‌خبر با شجاعت بایستند و مقاومت کنند و هرگز ذلت را به خود راه ندهند تا در این مسیر به فیض عظیم شهادت برسند.

این روحانی برجسته عنوان کرد: پیام دوم شهادت مدافعین حرم این است که کار این شهید و امثال شهید این است که عزم و امید ما را راسخ‌تر و بیشتر و مشت ما را محکم‌تر از گذشته در مقابل استکبار قرار می‌دهد.

وی شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی را افتخار نظام دانست و افزود: خداوند باب بی‌مانندی را در دفاع از اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی باز کرد و شهدا رفتند تا این عزت و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی بماند.

ارسال نظرات