برای نخستین بار

اجرای «خواننده مقاومت» در ایران/پدیده موسیقی جهان عرب به کاشان می آید

«هادی فاعور» یکی از استعدادهای نوظهور موسیقی جهان عرب، که به عنوان پدیده موسیقی مقاومت شهرت یافته برای نخستین بار در ایران به اجرا می پردازد.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۵۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، «هادی فاعور» یکی از استعدادهای نوظهور موسیقی جهان عرب، که به عنوان پدیده موسیقی مقاومت شهرت یافته برای نخستین بار در ایران به اجرا می پردازد.
این خواننده نوجوان شیعه و اهل کشور سوریه شامگاه چهارشنبه 25 مردادماه از ساعت 20:30 برای نخستین بار در ایران اسلامی و در کاشان به روی صحنه می رود؛ هادی فاعور در آیین آینه های مقاومت که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و روز مقاومت اسلامی در تالار علامه فیض کاشانی(ره) دانشگاه کاشان برگزار می شود به اجرای قطعات حماسی و مشهور خود می پردازد.
این هنرمند نوجوان سوری که با آثاری چون «زینب الحورا» و «النصر و التحریر» شهرت یافته بارها علاقه خود را به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت منطقه نظیر« أنا ثائر تحت قيادة نصر الله و أوالي الخامنئي »نشان داده  است؛  مردم عرب زبان منطقه، هادی فاعور را با عنوان «منشد المقاوم» یعنی «خواننده مقاومت» می‌شناسند و برای انتشار آهنگ‌هایش هشتگ‌های #قاهر_المستکبرین، #أجمل_الاصوات و #المنشد_الحماسی_السوری انتخاب می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار