فرمانده سپاه کوهرنگ گفت: شهدا همه شاخصه های ایمانی را در عمل را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۲۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای دهستان موگویی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا در روستای بیراهگان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری سرمازه، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در یادواره شهدای دهستان موگویی کوهرنگ با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

وی با اشاره به اینکه خاطرات جانبازان خاموش است، افزود: در مقابل دشمن و در میدان مین رزمندگان ما را عشق پیروز می‌کرد و ماجرای شهدا حرکت‌های فردی نبود و در رشادت‌های آن‌ها وحدت و یکدلی موج می‌زد.

سرهنگ نظری با بیان اینکه پیام نهایی شهدا این است که باهم باشیم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنش شان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

سرهنگ نظری یادآور شد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (علیه السلام) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت ، صداقت و ...، آموختند.

وی، گفت: شهدا همه شاخصه های ایمانی را در عمل را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

ارسال نظرات