خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج اقتصاد مقاومتی قم عنوان کرد
فرمانده پایگاه بسیج اقتصاد مقاومتی قم گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در چارچوب شعار نیست بلکه باید به گونه‌ای باشد که موجب توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۷۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمود جانلو اظهار کرد: بسیاری از مبلغان، فعالیت فرهنگی در طرح‌های مختلف انجام داده‌اند که بیشتراین فعالیت‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

وی بااشاره به فعالیت‌ های پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی افزود: در این پایگاه فعالیتهای فرهنگی زیادی می‌شود که مهم ترین آنها چاپ و انتشار دو کتاب با موضوعات 72شاخصه جهادی، مدیریت جهادی و خاطرات شهدا است.

فرمانده پایگاه بسیج اقتصاد مقاومتی استان قم تاکید کرد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا در بحث‌های فرهنگی، ترویج ازدواج آسان و مشکلات جامعه از جمله بیکاری و رابطه مستقیم آن با اختلافات خانوادگی فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم و در صورت امکان کتاب‌هایی را پیرامون این موضوعات چاپ کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

جانلو با اشاره به ضرورت بازسازی مدارس واقع در بافت‌های فرسوده خاطرنشان کرد: برای اینکه صدای ما به گوش مسؤولان برسد و آنها بفهمند کارگری که بیکار شده نیاز به دستگیری و کمک دارد، باید یک برنامه ریزی دقیق و مدون طراحی شود.
ارسال نظرات