ارائه 13 عنوان آموزش کارآفرینی با مدرک فنی و حرفه ای در سرای محله منصوریه منگل

خبرگزاری بسیج: سرای محله منصوریه منگل منطقه 20 آماده ارائه 13 عنوان آموزش کارآفرینی و خوداشتغالی همراه با ارائه مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به شهروندان متقاضی است.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۳۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سرای محله منصوریه منگل منطقه 20 با ویژه برنامه های متنوع تابستانی در زمینه های هنری، آموزشی، تفریحی، اشتغال زایی آماده ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان علاقه مند است.

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این سرای محله دارای آموزش های مهارت آموزی و خود اشتغالی در 13 عنوان، گردشگری، طراحی دوخت و لباس، مدیریت خانواده، معرق و منبت کاری، قالیبافی، شیرینی پزی، صنایع دستی، مزون، ساخت اسباب بازی های چوبی، ژله تزریقی، نقشه کشی، برق ساختمان و مکانیک خودرو همراه با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای است که تمامی آموزش ها تا سطح مربیگری ادامه دارد.

تورهای گردشگری، مشاوره های شهروندی، برنامه های سلامت محور شامل ویزیت پزشک و چشم پزشک، تست قند خون و فشارخون، سنجش تراکم استخوان، اعزام کارشناس به مدارس، مساجد و همچنین کارگاه های سبک زندگی سالم از جمله خدمات رایگان سرای محله منصوریه منگل است که همزمان با ایام تعطیلات تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، به صورت ویژه به شهروندان ارائه می شود.

سرای محله منصوریه منگل دارای دوره های آموزشی قرآن، مفاهیم علوم و ریاضی، سفال و نقاشی، بازی های کودکان، زبان انگلیسی، رباتیک، ژیمناستیک، تکواندو، بدنسازی، قصه گویی رایانه ای، هنری، عکاسی است و با استفاده از فضاهای فرهنگی کتابخانه و سالن اجتماعات با برگزاری برنامه های همایشی به شهروندان محلی خدمات فرهنگی ارائه می کند.

طرح های حامی  و جهاد مهربانی با رویکرد حمایت اجتماعی مردم یار و نذر وقت افراد متخصص از جمله طرح های اجتماع محوری است که  در این سرای محلی به اجرا درآمده است و همچنان خیرین و افراد نیکوکار برای جذب این دو طرح می توانند به سرای محله منصوریه منگل مراجعه کنند.

سرای محله منصوریه منگل در خیابان فدائیان اسلام، بعد از پل سیمان، کوچه وطن پرست واقع شده است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های این مرکز فرهنگی می توانند با شماره های  3680246 و 36800192 تماس بگیرند.

 

 

 

ارسال نظرات