خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: باید عملکرد شهردار و شورای شهر قزوین را در یک دوره زمانی به صورت منصفانه و عادلانه مورد ارزیابی قرار دهیم و از دایره اخلاق خارج نشویم.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۱۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین صلح جو ظهر دوشنبه در نشست خبری خود در تالار مردم شورای شهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: در طول ۴ سال گذشته تلاش کردیم در موضوع فرهنگی هم مانند کارهای عمرانی فعالیتهای خوبی صورت گرفته است.

صلح جو بیان کرد: تمامی اقدامات انجام شده در شهرداری با مصوبات شورای شهر صورت می گیرد و با خرد جمعی برنامه ها عملیاتی می شود و کار فردی نیست که کسی بخواهد به نام خود تمام کند.

وی اظهارداشت: در سالهای گذشته رویکرد ما این بود که با توزیع متوازن امکانت و خدمات، مناطق جنوبی شهر را نیز از طرح های فرهنگی برخوردار کنیم که در این راستا ساخت چند فرهنگسرا و بوستان در این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین یادآورشد: با محدودیت منابع مالی که همه شهرداری ها از جمله قزوین با آن روبرو بوده اند انجام کارهای عمرانی و فرهنگی اهمیت بیشتری پیدا می کند و خوشبختانه با درایت شهردار و ایجاد منابع مالی جدید با جذب سرمایه گذار توانستیم طرح های مهمی را اجرا کنیم.

واگذاری زمین برای ساخت ۲۲ مسجد

صلح جو گفت: در کمیسیون فرهنگی برای ساخت مسجد در مناطق مختلف اقدام شد و در این راستا ضمن واگذاری زمین، تهیه نقشه و مجوز ساخت حدود ۴ میلیارد تومان کمک نقدی هم پرداخت شد تا این مکانهای دینی در نقاط مختلف شهری ایجاد شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین تصریح کرد: ساخت ۴ باب فرهنگسرا در مناطق جنوبی شهر از جمله راه آهن، نواب و چوبیندر و باغ نشاط دو سوله ورزشی هم در این مناطق انجام شد تا زمینه تفریح و کارهای فرهنگی در این مناطق بخوبی فراهم شود.

وی اضافه کرد: برگزاری دو سالانه خوشنویسی، مسابقه عکاسی روز قزوین، جشنواره بازی و اسباب بازی، ساخت زائر سرا در جنوب، ساخت بوستان بانوان، نمایشگاه سلامت، پیاده روی خانواده، از دیگر فعالیتهای کمییون فرهنگی شورا در دوره چهارم است.

پیگیر سازمان گردشگری در شهرداری بودیم

صلح جو اظهارداشت: برای جذب گردشگر به شهر قزوین ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های تاریخی، طبیعی در صدد بودیم سازمان گردشگری را در این شهر ایجاد کنیم که این کار می توانست به ایجاد درآمدهای پایدار و نیز جذب گردشگر کمک کند که عمر این دوره کفاف نداد که امیدواریم شورای جدید پیگیر آن باشد.

شهرداری قویتر برای شهر قزوین انتخاب شود

وی در ادامه به موضوع انتخاب شهردار از سوی شورای پنجم اشاره کرد و اظهارداشت: باید عملکرد شهردار و شورای شهر قزوین را در یک دوره زمانی به صورت منصفانه و عادلانه مورد ارزیابی قرار دهیم و از دایره اخلاق خارج نشویم.

صلح جو بیان کرد: باید هم قسمت خالی لیوان و هم پر آن را ببینیم و انصافا جناب آقای نصرتی با همه کمبودها توانست موفق عمل کند و در معرفی قزوین در مجامع بین المللی و داخل کشور و اجرای طرح های بزرگ عمرانی و خدمات شهری بسیار موفق عمل کرد البته نقد نیز بر ایشان وارد است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین اضافه کرد: مردم مطالبات زیادی دارند و باید شوراهای جدید بدانند در انتخاب شهردار مسئولند و باید فردی قویتی و یا هم طراز شهردار فعلی را انتخاب کنند تا جایگاه شورا تضعیف نشود.

به شهردار قزوین نمره ۱۸ می دهم

وی بیان کرد: به شهردار فعلی نمره ۱۸ می دهم و معتقدم شهردار بعدی حتما باید نمره ۲۰ داشته باشد تا به توقعات مردم پاسخ مثبت دهد در غیر این صورت همه متضرر می شوند.

صلح جو یادآورشد: نباید شهردار را سیاسی و یا حزبی انتخاب کنیم بلکه فردی باید کاندید شود که بتواند بدون نگاه حزبی به همه مردم و گروهها خدمت کند و به وحدت گروهها نیز کمک کند.

وی اظهارداشت: مردم باید در صحنه باشند و مطالبات خود و توقع خود از شهردار را مطرح کنند تا شورا خود را موظف بداند فردی قوی، کارآمد، متخصص و توانمند را برای اداره شهر انتخاب کند تا کارها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها