خبرهای داغ:
رییس بسیج جامعه زنان در نشست هم اندیشی نخبگان حقوقی و شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان مطرح کرد:
اصلانی گفت: قوه قضاییه از هنر برای پیشبرد اهداف خود و پیشگیری از وقوع جرم و شناساندن حق و حقوق مرم به خودشان خیلی کم از "هنر "بهره می برد.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۹۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مینو اصلانی رییس بسیج جامعه زنان در نشست هم اندیشی نخبگان حقوقی و شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان با حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، گفت:ما در کشور با یک فضای مجازی افسار گسیخته مواجه هستیم هدف اصلی آن از بین بردن حریم خانواده است.

وی اظهار کرد: در کشور پایش شبکه اجتماعی نداریم  و در بخش پیشگیری از وقوع جرم و از پاشیدن بنیان خانواده ها کار جدی صورت نمی گیرد و هیچ اراده ای برای پالایش فضای مجازی وجود ندارد.
 
اصلانی تصریح کرد: چند قانون که جز قوانینی هستند که پایه خانواده را مستحکم تر می کنند در مجلس در حال لغو شدند هستند مانند قانون خروج بدون اذن شوهر از کشور و ممنوعیت ازدواج دختران زیر 18 سال این جریان تحت تاثیر کنوانسیون های بین المللی در حال ملغی شدن هستند.

 رییس بسیج جامعه زنان کشور افزود: قوه قضاییه از هنر برای پیشبرد اهداف خود و پیشگیری از وقوع جرم و شناساندن حق و حقوق مرم به خودشان خیلی کم از هنر بهره می برد و نیاز است این قوه بیشتر به عرصه هنر ورود کند و با ساخت فیلم و سریال و انیمیشن از هنر در راه پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

ارسال نظرات