نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بی‌تدبیری و کم‌کاری مسئولان سعودی در احقاق حق شهدای منا گفت: خانواده شهدای منا به دنبال احقاق حق خود باشند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۶۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با جمعی از خانوادهای شهدای حادثه منا  استان البرز با شنیدن گلایه‌ها و بی‌مهری‌های خانواده شهدا این حادثه اظهار داشت: در طول تاریخ همیشه این بی مهری‌ها وجود داشته است.
 
بی‌تدبیری و کم‌کاری مسئولان سعودی در احقاق حق شهدای منا

وی افزود: در حال حاضر نسبت به شهدای مدافع حرم و حتی شهدای دفاع مقدس مطالب دردآوری گفته می‌شود که نباید به آنها اعتنا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه خدای متعال ما را سفارش به صبر کرده است، عنوان کرد: صبر دارای سه مرحله است‌، صبر بر مصیبت، صبر بر عبادت و صبر بر معصیت مراحل صبر است که اگر کسی دارای این صبرها گردد خدای متعال به او بشارت داده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به بی‌تدبیری و کم‌کاری مسئولان سعودی در احقاق حق شهدای منا و لزوم پاسخگو بودن آنها گفت: دنبال مطالبات و احقاق حقوق خود باشید ولی اجازه برداشت غلط به دیگران ندهید.

امام جمعه کرج با توصیه به هوشیاری در مقابل تحرکات معاندین دشمنان، ادامه داد: دشمن و جامعه استکباری به دنبال سوء استفاده از مطالبات بر حق خانواده شهدای مناست و باید در مقابل تحرکات دشمن برای غبار‌آلود کردن فضا هوشیاری لازم حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن این حادثه عظیم، افزود:  کسی که در حال احرام از دنیا برود « خَرَجَ عَن جَمیعِ ذُنُوبِه» یعنی از تمام گناهان خود پاک می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدای حادثه جانگدار منا، تاکید کرد: شهدای حادثه منا مقامات عالیه در نزد خداوند دارند و قطعا جزو بهشتیان هستند.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز
ارسال نظرات
پر بیننده ها