فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف ۸۵ کیلو تریاک در البرز/تعقیب و گریز قاچاقچی در آزادراه کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۸۵ کیلو تریاک در استان و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در اتوبان تهران - کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزای بسیج از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر از سوی فردی در کمالشهر کرج پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
 
کشف ۸۵ کیلو تریاک در البرز/تعقیب و گریز قاچاقچی در آزادراه کرج 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران مشخص شد که نامبرده قصد تحویل گرفتن مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور را دارد .

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اکیپی از مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای اصلی اعزام و پس از استقرار در اتوبان تهران - کرج و پایش و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ را که در حال حرکت به سمت کرج بود شناسایی و به‌صورت نامحسوس مورد تعقیب قراردادند.

کشف ۵۰۰۰ کیلو انواع مواد پیش‌ساخته در البرز

سردار کامرانی صالح گفت: راننده خودرو پس از طی مسافتی متوجه خودروی پلیس شده و با سرعت اقدام به فرار کرد و بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد خروج از انحرافی‌های اتوبان را داشت که با شلیک تیر هوایی متوقف و راننده که همان متهم اصلی بود دستگیر شد .

وی تأکید کرد: در بازرسی اولیه از خودرو ۶۹ عدد بطری آب‌معدنی حاوی ۸۵ کیلو و ۷۹۰ گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این‌که از ابتدای سال جاری نزدیک به پنج هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع پیش‌ساخته، سنتی و صنعتی در این استان کشف‌شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار