مراسم تجلیل از خبرنگاران سپاه ناحیه درگز برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران سپاه ناحیه درگز با حضور فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی و حفاظت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۴۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داود عبدالهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز در جمع خبرنگاران درگز با اعلام این مطلب افزود: خبرنگاری شغل بسیار حساسی است و مشکلاتی که برای خبرنگاران پیش می آید نتیجه حق گویی آنان است.
 
وی افزود: یک خبر نادرست می تواند فتنه‌ای را ایجاد کند و اگر به وسیله قلم با خون شهدا بازی شود و مطلبی بر خلاف سیره شهدا نوشته شود فرد نویسنده هم در ریختن خون شهید شریک خواهد بود لذا از این رو است که می گویند خبرنگاری بسیار کار مهمی است.
 
در ادامه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با قدردانی از زحمات خبرنگاران از آنان به عنوان قشری مظلوم یاد کرد و افزود: در حال حاضر هرکسی که اطلاعات و دانش بیشتری در مسائل مختلف داشته باشد قدرت برتر است.
 
سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری افزود: استکبار جهانی با شبکه‌های فراوانی که در اختیار دارد با انتشار 90 درصد خبر درست موجب جلب اعتماد عمومی می شود تا بتواند 10 درصد خبر نادرست هدف خود را به راحتی به دنیا ارائه دهد.
 
وی گفت: شما خبرنگاران برای معرفی جامعه نقش مهمی را ایفا می کنید، یک خبرنگار دلسوز دارای احساس مسئولیت است و واقعا برای جامعه و مردم می سوزد، از تمام مردم می‌نویسد و حتی یک خط در مورد خودش نمی نویسد.
 
خاطر نشان می شود در این مراسم از خبرنگاران بسیجی شهرستان، مصطفی دارابی، جواد محمودی، حسین مقصودی، میلاد مقدم و احسان طالبی با اهدای لوح یادبود و هدایا تقدیر بعمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار