فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه هدف دشمن انحراف ملت ایران از خط امام و ولایت فقیه است، افزود: دشمن سعی دارد خط امام را در جامعه ایران حذف کند یا آن را به بیراهه بکشاند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۳۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد با اشاره به سخنانی درخصوص اهمیت اشراف در بسیج و سپاه گفت: در جامعه امروزی ضعف‌های بسیاری شناسایی شده که باید برای حل آن‌ها از راهبردهایی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند استفاده شود.

وی افزود: راه‌های میانبر مد نظر مقام معظم رهبری را باید انتخاب کنیم تا بتوان به سمت تعالی حرکت کرد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه محور انقلاب اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه بنا نهاده شده است، گفت: ولایت فقیه در همه فراز و نشیب‌های انقلاب به عنوان یک نورافکن هدایت جامعه، نیروهای مسلمان و آحاد مسلمین جهان را بر عهده داشته و تا به امروز به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

سردار سرتیپ پاسدار صفاری با تاکید بر نقش هدایتگری مقام معظم رهبری تصریح کرد: در مدت چند سالی که از حیات انقلاب اسلامی می گذرد، علی‌رغم اینکه توطئه‌های دشمنان برای متوقف کردن این حرکت انقلابی عمیق‌تر و گسترده‌تر شده، اقتدار نظام اسلامی نیز بیشتر شده است.

وی افزود: اصل و اساس اسلام بر پایه ولایت است و اگر بخواهیم غفلت‌های تاریخی دوباره تکرار نشود باید اطاعت از ولایت را با عمل به دستورهای رهبری اساس زندگی قرار دهیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه بایستی در مقابل دشمنان هوشیار بود و غفلت نکرد، گفت: خداوند متعال فرموده است استکبار هیچ گاه از شما راضی نمی‌شود مگر اینکه شما از فرهنگ و ملت و حقوق بشر آنها تبعیت کنید و این را باید بدانیم که دشمنان، تا دین را از ما نگیرند، دست از سر ما بر نمی‌دارند.

سردار سرتیپ پاسدار صفاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نماد و الگوی بیداری ملت های جهان علیه استکبار جهانی است و چون منافع دینای استکبار را به خطر انداخته است از این‌رو دشمنی با نظام انقلاب اسلامی پایان ندارد؛ باید به صورت دغدغه‌مند با روحیه انقلابی جهادی و بسیجی توطئه‌های علیه انقلاب را خنثی کرده و به اصول اولیه انقلاب برگردیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمن انحراف ملت ایران از خط امام و ولایت فقیه است، افزود: دشمن سعی دارد خط امام را در جامعه ایران حذف کند یا آن را به بیراهه بکشاند و از این طریق نظام اسلامی را از محتوا تهی کند به نحوی که از اسلام فقط نامی باقی بماند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امروز خطر جدی از سوی دشمن به وسیله عوامل خارجی و عناصر داخلی در حال طراحی است و وظیفه ما است که مردم را هوشیار کنیم، ما در طول تاریخ از سوی دشمن زخم خورده ایم و نباید فریب دشمن را بخوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات