خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان میامی خبر داد؛

73درصد سرقت ها در میامی کشف شده است/کاهش 12 درصدی وقوع سرقت درمیامی

فرمانده انتظامی شهرستان میامی به کاهش 12 درصدی وقوع جرم در4ماهه سال جاری در شهرستان میامی اشاره کرد وگفت: 73درصد از این سرقت های منجربه کشف شده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، سرگرد احمد حاج پروانه در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی حرفه خبرنگاری را در دنیای امروز عصر ارتباط بین مردم ومسئولان  دانست وگفت: امروزه خبرنگاران از جایگاه ونقش ارزشمندی برخوردارند و خبرنگاران قطعا مهم ترین عنصر اطلاع رسانی جامعه هستند.

وی افزود: خبرنگاران ما قشر کم توقع و پرتلاش، سخت کوش جامعه هستند که در هدایت بیداری راهنمایی وآگاهی افزایی جامعه نقش مهمی دارند.

اگر امنیت در جامعه نباشد امید تعالی وترقی وجود نخواهد داشت

 حاج پروانه یکی از مهمترین مولفه های اجتماعی وضروری ترین نیاز های هر جامعه ای را امنیت دانست وگفت: زندگی روزمره و زندگی سعادتمندان مردم در گرو  امنیت بوده، امری که منشا وزیربنای تمامی امور دیگر است که اگر در جامعه ای امنیت نداشته باشیم قطعا در هیچ عرصه ای رشد وپیشرفتی وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی به سخن رهبر انقلاب که فرمودند: رکن پیشرفت کشور امنیت است ورکن تامین کننده ی آن نیروی انتظامی است، اشاره کرد وافزود: اگر امنیت در جامعه نباشد امید تعالی وترقی وجود نخواهد داشت.

کاهش 12 درصدی وقوع سرقت در شهرستان میامی/ 73درصد سرقت ها در میامی کشف شده است

وی به عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی در چهار ماهه گذشته سال جاری اشاره کرد وگفت: با تعامل وهمکاری خوب مردم و تعامل وهمراهی سایر دستگاه های امنیتی و نظامی، سپاه وبسیج و قوه قضائیه در شهرستان با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش وقوع سرقت در حوزه شهرستان میامی اتفاق افتاده است.

حاج پروانه افزود: در طول این چهارماه 73 درصد از سرقت های  سال جاری شهرستان منجربه کشف شده که در مقایسه با چهار ماه سال گذشته 5 درصد رشد کشفیات سرقت در طول این مدت را داریم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با اشاره به اینکه  شغل قالب شهرستان کشاورزی ودامداری است، بیشترین کشف سرقت را در میامی مربوط به احشام دانست وافزود: در مدت 4 ماهه مشابه سال گذشته 104درصد از سرقت های احشام کشف شده است.

40نفر سارق در میامی دستگیرشدند/بیشترین کشف سرقت مربوط به احشام است

وی با بیان اینکه درچهارماهه امسال 40 نفر دستگیری سارق داشتیم، افزود: در مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد داشته است که این آسیب های اجتماعی از فقر فرهنگی، مشکلات اقتصادی و بیکاری نشات گرفته می شود.

حاج پروانه طبق آمارها الویت سرقت های شهرستان در طول چهار ماه گذشته را مربوط به سرقت احشام دانست و بیان کرد: 27 درصد از مجموع سرقت های شهرستان میامی مربوط به احشام است که بالاترین کشفیات ما هم در این مورد بوده که ما هم درالویت جرائم در این مورد بیشترمتمرکز شدیم .

فرمانده نیروی انتظامی میامی به برنامه های پیشگیرانه در حوزه جرائم در سه سطح در جامعه اشاره کرد وگفت:  در سطح فردی باید تک تک اعضای جامعه ملاحظات ایمنی در بحث سرقت را انجام دهند و درسطح جمعی که  اهالی یک منطقه، قسمت با هم دیگر دست به دست هم داده در جهت پیشگیری از وقوع جرم و سرقت وهمچنین در سطح ملی  باید ارگان ها وسازمان ها که برایشان سهم ونقش در قانون در نظر گرفته شده باید به درستی وظیفه خود را در حوزه پیشگیری از سرقت و وقوع جرم  انجام دهند.

کشف 146 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میامی/75 درصد سارقان میامی معتاد هستند

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 146 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان شده است، تصریح کرد: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 145 درصد رشد داشته است.

حاج پروانه با اشاره به اینکه 75 درصد سارقان شهرستان معتادان هستند، افزود: تعداد دستگیرشدگان در بحث معتادان وقاچاقچیان 126 درصد افزایش دستگیر شدگان در شهرستان را داریم.

فرمانده نیروی انتظامی میامی الویت اصلی نیروی انتظامی را مبارزه با آسیب های اجتماعی دانست ویاد آورشد: در جامعه امروز بیکاری واعتیاد دو معضل اصلی است که سرریز آن در بحث امنیت مشاهده می شود که اگر دستگاه های متولی در این زمینه به درستی انجام وظیفه کنند قطعا ما سرریز آن را در بحث امنیت و بخصوص سرقت مشاهده نخواهیم کرد.

255 میلیون تومان در میامی کالای قاچاق کشف شده است

وی با بیان اینکه طبق شعار سال یکی از الویت های ناجا بحث مبازه با کالای قاچاق است، افزود: در 4 ماهه سال جاری در این حوزه تعداد 28 پرونده داشتیم که 28 درصد رشد تشکیل پرونده را در شهرستان شاهد بودیم.

حاج پروانه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در 4 ماهه سال گذشته در حوزه کالای قاچاق را 51 میلیون تومان یاد کرد وگفت: در سال جاری ارزش ریالی کالاهای کشف شده 255 میلیون تومان است .

افزایش 22 درصدی تعداد تصادفات در میامی /کاهش 98 درصدی تصادفات درون شهری

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا 20 مرداد ماه در حوزه درون شهری 98 درصد کاهش تصادفات داشتیم، بیان کرد: با همراهی مردم و رعایت قوانین در حوزه درون شهری خوشبختانه  فوتی در این مدت نداشتیم.

وی افزود: همچنین مصدومان ومجروحان تصادفات میامی در حوزه درون شهری 98 درصد کاهش داشته است.

حاج پروانه با بیان اینکه درحوزه برون شهری و مجموع کل تصادفات در حوزه شهرستان 22 درصد افزایش داشتیم، افزود: این آمار در سه مقوله تصادفات جرحی، فوتی، خسارتی است.

73درصد سرقت ها در میامی کشف شده است/کاهش 12 درصدی وقوع سرقت درمیامی 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با اشاره به اینکه در حوزه برون شهری و محورهای میامی افزایش 7 درصد تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته داشتیم، گفت: همچنین در بحث مجروحین ومصدومان تصادفات 12 درصد شاهد افزایش هستیم.

وی افزود: شهرستان میامی از جایگاه و شرایط ویژه وحساسی برخوردار است چون از یک طرف خروجی و از طرف دیگر ورودی استان محسوب می شود وبیشترین محور آن کویر است که کمتر شاهد جاذبه وتوقفگاه در این مسیر هستیم که در سال های اخیر کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.

اجرای 210 طرح مبارزه با مواد مخدر در میامی

حاج پروانه با اشاره به اینکه 210 طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر درمدت چندماه اخیر در شهرستان انجام شده است، اظهار کرد:  این آمارنسبت به مدت مشابه  سال گذشته 220 درصد رشدداشته که هدف اصلی ما مبارزه با این پدیده ی شوم است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه 278 مورد بازدید از اماکن وصنوف در سطح شهرستان انجام شده است، عنوان کرد: در این راستا 94 مورد اخطاریه وتذکر بوده و 14 مورد پلمپ وفک پلمپ داشتیم.

وی مجموع کل پیام های وارد به سامانه 197 را در سال جاری را با رشد 124 درصدی یاد کرد و گفت: این سامانه پل ارتباطی بین مردم وپلیس است که عملکرد نیروی انتظامی از طریق این سامانه بازخورد گیری می شود ونقاط قوت وضعف مجموعه انتظامی گزارش می شود وگوش شنوایی برای شنیدن سخن مردم است.

مجوز تاسیس آموزشگاه موتور سیکلت دریافت شد/راه اندازی دفتر پلیس +10در میامی

حاج پروانه به اقدامات مجموعه نیروی انتظامی در سطح شهرستان اشاره کرد وگفت: راه اندازی سامانه صدور خلافی، فعال کردن کمیسیون ماده 5 که مربوط به اعتراض به خلافی جرایم رانندگی است و اخذ مجوز آموزشگاه موتور سیکلت در میامی که به دنبال متقاضی برای تاسیس آموزشگاه هستیم درسطح شهرستان انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی افزود: بعد از گذشت 6 سال یکی از مطالبات مردم پلاک مخصوص خود شهرستان بوده که پیگیری های آن صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تاسیس مرکز معاینه فنی با کمک شهرداری هستیم، تصریح کرد: تمام سعی ما در جهت کاهش رفت وآمد به  شاهرود که خطر آفرین بوده  هستیم و آنچه که برای کاهش تردد ورفاه مردم می شود درشهرستان راه اندازی کرد سعی در ایجاد آن داریم.

حاج پروانه به راه اندازی پاسگاه مرکزی در کلاته های شرقی اشاره کرد وافزود: علارقم اینکه 6 سال از اعطای مجوز آن می گذرد، واگذاری زمین انجام شده است وبه دنبال راه اندازی این مرکز نیزهستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه  جهت راه اندازی دفتر پلیس +10 در شهرستان میامی فراخوان و ثبت نام آن در چند ماه گذشته انجام شده است، بیان کرد:  کارهای ارزیابی وتایید نهایی در هفته های آینده برای راه اندازی آن انجام می شود.

وی افزود: بری راه اندازی پاسگاه پلیس راه میامی با پیگیری های انجام شده ومشارکت مردم وپیگیری فرماندار در منطقه عباس آباد کارهای اولیه آن انجام شده است وکار ساخت آن به زودی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها