خبرهای داغ:
یادداشت/سوژه غم انگیز این روزهای رسانه:
سلفي گرفتن با موگريني در مجلس شوراي اسلامي به عنوان سو‍ژه غمناك اين روزها در رسانه ها مطرح است كه اقتدار مجلس و جمهوري اسلامي را زير سوال برد، همين سياسيوني كه بنام ليست اميد و اعتدال به نام سردار مذاكره و تعامل با دنيا جناح رقيب را تخريب كردند تا به نام خردگرايي و رهايي از ديكتاتوري به كرسي رياست تكيه بزنند.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۲۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، موگريني به مجلس ايران آمده است و در زاويه ديد خود سعيد جليلي را مي بيند با اقتدار و عدم دلباختگي به غرب  در برابر نمايندگان قاره استعماري اروپا مي ايستد.

او با پوشش و حجاب وارد مجلس شوراي اسلامي مي شود و در مراسم تحليف  رييس جمهوري ايران و تنها كشور دمكراسي خاور ميانه و پايه گذار دمكراسي در منطقه  مي ايستد، موگريني دلهره دارد كه مبادا با اقتدار سياسي نمايندگان مجلس مواجهه شود  به همين خاطر بي تفاوت و  در رديف جلوي نمايندگان مي ايستد وناگهان از وي در خواست عكس يادگاري مي شود او با بي ميلي مي پذيرد اما شروع سلفي آغاز مي شود ناگهان رفتار هاي كف خياباني  از نمايندگان ليست اميد و اصلاحات شروع  شده و گويي اين نمايندگان هرگز در مجلس حضور نداشته اند و خانه ملت را با پلاژهاي آلانيا و آنتاليا اشتباه گرفته اند.

خود كم بيني در برابر نمايندگان كشورهاي استعماري پيمان انقلابي امام و شهدا نبود وقتي عده اي را دلواپس خطاب مي كنند و خود را عقل كل مي نامند نتيجه اش مي شود  تحقير مجلس با رفتار ناشايست عده اي كه در تضاد با هنجارهاي سياسي انقلاب حركت مي كنند.

وقتي نماينده اي در لباس دين  بر اريكه سياست نشسته  و براي مصلحت كشور قانون تصويب مي كند  رفتار ساده ديپلماسي را نمي داند و در نطق ها و مصاحبه هايشان دايم در خلاف كلام رهبري  فتنه را تاييد مي كند شوراي محترم نگهبان مراقبت درستي از انقلاب  انجام نداده است.

وقتي يك نماينده را به حق بابت حجاب پس از راي ماخوذه رد صلاحيت مي كنند چگونه استكبار ستيزي و استعمار ستيزي كه از شاحصه هاي انقلابي گري مي باشد  در خصوص برخي از افراد لحاظ نشده و نگاه ليبرالي در بدنه حاكميت نفوذ كرده است و تريبون هاي رسانه و مديريتي را در اختيار گرفته اند. به راستي خطر جريان ليبرال ها از شاه و آمريكا براي كشور بيشتر است.

نماينده اي كه خود را بر روي ميز و صندلي رها كرده تا به شوق سلفي گرفتن با مو گريني آبروي مجلس را در طبق اخلاص بگذارد و مانند هسته اي يك جا تقديم ننه برجام كند و روحاني كه در ليبست اميد مدام در خصوص تاييد فتنه و حصر كنفرانس  و مصاحبه دارد  هرگز درك نمي كند كه براي هر صندلي كه در مجلس اشغال شده بيش از 4000 شهيد و جانباز و اسير تقديم  و بيش از 60 كربلا  براي تثبيت آنها تقديم شده است.

آقايان مگر نمي دانند كه اين اقتدار و دمكراسي با مذاكره و گفتگو به دست نيامده است؟ انقلاب مستضعفين و آرمانها را به باد تمسخر گرفته اند نمايندگان بهتر از يك گشت ارشاد براي نظارت بر رفتار  خود در مجلس شوراي اسلامي داشته باشند.

روزي كه زير تصوير مدرس با موگريني عكس سلفي گرفته مي شد امير كبير و مدرس و شهيد ديالمه و آيت شكايت خود را به خدا بردند تا بگويند با حاصل خون آنها چه كردند؟ آيا مجلسي با چنين فضايل اخلاقي مي تواند جلوي آمريكا به ايستد؟ با ديدن اين تصوير خيال مردم راحت باشد كه آمريكا برخورد مي كند و تحريم هاي بي سابقه تاريخ را اعمال مي كند و نمايندگان فقط رصد مي كنند و براي خالي نبودن عريضه گاهي يك پيام صادر مي كنند تا مردم اغنا شوند.

ورود اين افراد به حيطه مديريت مردم  را به آرمانها بي تفاوت مي كنند و كسانيكه براي گرفتن  يك عكس سلفي با نماينده اروپا اينگونه له له مي زنند  كار را به جايي مي رسانند كه همفكران خود را لقب امير كبير و شهيد بهشتي اعطا مي كنند گويا هرگز تاريخ را نخوانده اند.

امير كبير  بساط بهاييت انگليس را برچيد و درس فراموش نشدني به آنها داد اما عده اي با دوستي و رفت و آمد با بهاييت كه قاتلان امير كبير بودند خود را به وي منتسب مي كنند و اين خطريست كه  مسئولين ما را بيدار نكرده و آن تربيت مدير در تراز انقلاب است.

مديريت جوان انقلابي كه به خاطر گرفتار شدن در تور جناح بندي هاي سياسي و فاميلي در انقلاب رسوب كرده اند و انقلاب مستضعفين را دچار مديريت پير سالارانه شده است و حالا اين مديريت بي شك ضربات جبران ناپذيري به انقلاب خواهد زد

1002/ ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها