خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد:

ساخت ۶ مستند زندگی شهدای کارمندی در استان قزوین

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین بیان کرد: ساخت ۶ مستند شهدای کارمندی در دستور کار سازمان بسیج کارمندی قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۰۱۶۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

فیضی مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با ساخت مستند اعلام کرد: ساخت مستند شهید شاخص سازمان بسیج کارمندی در اولویت کاری سازمان قرار دارد.

وی افزود: ساخت مستند زندگی نامه شهدای شاخص سازمان بسیج کارمندی قزوین با برنامه ریزی دقیق و جدیت در حال پیگیری است.

این مسئول خاطرنشان کرد:هدف از ساخت مستند معرفی الگوی مناسب در جامعه کارمندان است تا با سبک و شیوه زندگی شهدا کارمندی اشنا شوند و الگو گیری کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین اظهار کرد: ساخت مستند شهیدان اسماعیل بحری و سبزعلی اینالو و علی اصغر جمشیدی از شهدای جهاد کشاورزی از جمله مستند های است که ساخته می شود.

فیضی ادامه داد: شهید محمدصادق انبارلویی کارمند تامین اجتماعی.احمدعلی طاهرخانی کارمند اب منطقه ای قزوین محمد شفیعی ها از شهدای کارمند اداره گاز می باشد که مستند زندگی انها نیز ساخته می شود.

وی در خاتمه اشاره ای به برگزاری یادواره شهدا کارمندی کرد و گفت: یادواره شهدای سازمان بسیج کارمندی استان قزوین در شهریور ماه برگزار می شود.

۱۰۰۳/۲۰ ت/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها