دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار بسیج از برپایی بیمارستان صحرایی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۸۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به نقش بیمارستان های صحرایی در رفع نیازهای بهداشتی و درمانی ساکنان مناطق محروم، خدمت به محرومان را از اولویت های برنامه بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد.

دکتر مهین غفاری افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد به منظور ارائه خدمات تخصصی، فوق تخصصی، درمانی، بهداشتی و آموزشی، با هدف افزایش روحیه ایثارگری، ارتقای فرهنگ و تفکر جهادی و چابکی تیم های اضطراری پزشکی، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، برای دومین بار در شهرستان کوهرنگ بیمارستان صحرایی برپا کند.

وی، ادامه داد: این بیمارستان صحرایی از 24مردادماه در منطقه گردشگری روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برپا می شود و به مدت سه شبانه روز به منظور تکمیل و تداوم فعالیت های بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان ثابت در مراکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و هاجر(سلام الله علیها) شهرکرد نیز برپا خواهد شد.

غفاری، گفت: این بیمارستان صحرایی در قالب پنج درمانگاه تخصصی شامل؛ جراحی، داخلی، بیماری های عفونی، اطفال، زنان و مامایی و چهار درمانگاه عمومی ازجمله؛ پزشک عمومی، دندانپزشک، داروخانه و اورژانس به مردم ساکن منطقه خدمت رایگان ارائه می کند.

وی، همچنین از استقرار تیم های مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذیه و مشاوره فرهنگی در بیمارستان صحرایی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش بسیج، بیمارستان صحرایی روز سه شنبه 24مردادماه 96 با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئولین بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ افتتاح می شود.

ارسال نظرات