مظفری
مسئول بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشورعنوان کرد:
غلامرضا حسن پور گفت: بسیج این هماهنگی را با سراسر کشور می تواند انجام دهد که با همکاری اتاق اصناف سایتی طراحی کند که هر مغازه داری تولیدی خود را در آن سایت تأسیس کند و خود فروشنده کار فروش را انجام دهد.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۷۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور در چهارمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم در همدان با حضور مسئولین کشوری و لشکری و مسئولین استانی و اتحادیه ها که در مجتمع انصار برگزار شد، اظهار داشت:  اکنون در جنگ اقتصادی شما تولیدکنندگان صنعت کیف، کفش و چرم افسران جنگ اقتصادی هستید.

وی گفت: ما باید قدر افسران جنگ اقتصادی را بدانیم مجموعه سپاه و بسیج به عنوان پیرو شعار وضع اقتصاد با یک شعار کار را دنبال می کنند:«هدایت، حمایت و نظارت».

 حسن پور تأکید کرد: تا زمانی که صادرات در کشور انجام نگیرد نفس بازار تازه نخواهد شد. اکنون در مورد اقتصاد هجمه تخریب زیاد شده بسیج یک نیروی امدادی برای اتحادیه ها می باشد.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: بسیج به فرمان مقام معظم رهبری وارد عمل شد و ایشان فرمودند اگر بسیج وارد اقتصاد شود، اقتصاد، مردم سالار می شود.

وی در ادامه افزود: ما کار فرهنگی در دستور کار داریم تحت عنوان مستند ترکیبی به نام حاتم «حمایت از تولید ملی» که در تهران تهیه می شود که در این مستند با تولیدکنندگان صحبت می شود و در 14 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده و با رایزنی هایی که انجام گرفته صنعت کیف، کفش و چرم نیز در صدا و سیما با مدیریت ما مطرح شود که هم قدرت نمایی و هم ضعف های کار و هم راهکار ارائه دهیم.

 حسن پور عنوان کرد: بسیج این هماهنگی را با سراسر کشور می تواند انجام دهد که با همکاری اتاق اصناف سایتی طراحی کند که هر مغازه داری تولیدی خود را در آن سایت تأسیس کند و خود فروشنده کار فروش را انجام دهد.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص مالیات تصریح کرد: ما با افزایش 8 درصد مالیات مخالف هستیم و باید با هم معامل کنیم و تولید را تقویت نماییم وقتی می توانیم مالیات را أخذ نماییم که کسب و کارمان رونق داشته باشد.

وی در خصوص عقد قرارداد بنیاد شهید، گفت: با بنیاد شهید تفاهم کردیم که اگر فرزندان ایثارگران و شهدا را به عنوان شاگرد تا 5 سال جذب کنیم و حق بیمه را دولت پرداخت می نماید و کلیه اتحادیه ها این موضوع را باید پیگیری نمایند.

حسن پور در خصوص تولید بیان کرد: در تولید باید یک مغز متفکر بالای سرش باشد. به همین دلیل ما طرح راه اندازی شرکت های پشتیبان را در دستور کار داریم و نمانام هایی که تولیدی دارند با یکدیگر یکپارچه شوند و تولیدی های کوچک که توانایی اداره شدن را ندارند با یکدیگر زنجیره ای شوند و 7 یا 8 تولیدی با یکدیگر یک نمانام را انتخاب نمایند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری پیوست فرهنگی دارد و این صنعت و امثال آن باید با سبک ایرانی ـ اسلامی همخوانی داشته باشد و نمادش نماد اسلامی باشد.

ارسال نظرات