خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

همسران شهدا ادامه‌دهنده راه حضرت زینب(س) هستند/ مسائل فرهنگی دغدغه بزرگ شهدا بود

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه همسران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند، گفت: خواهران بسیجی باید الگویی زینب‌گونه داشته و در عرصه های مختلف زینب‌گونه کار کنند و زینب‌گونه وارد عمل شوند.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۰۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
همسران شهدا ادامه‌دهنده راه حضرت زینب(س) هستند/ مسائل فرهنگی دغدغه بزرگ شهدا و مومنینبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی احقر در جمع خواهران بسیجی شهرستان بهار در اردوگاه ابوذر اظهار داشت: زنان محجبه در این برهه از زمان الگویی برای جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» گفت: فرهنگ شهادت در کشور ما همچنان رایج و روز به روز در حال گسترش است .

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان داشت: همسر مکرمه شهید «حججی»، زینب‌وار پیام های این شهید بزرگوار را به جامعه و خواهران ما منتقل کرد.

وی گفت: وقتی همسر این شهید بیان می‌کند «محسن من سرش را داد تا در جامعه ما روسری‌ها حفظ شود»؛ این یک پیام بزرگ و یک دغدغه بزرگی است که شهدا و مومنین ما در رابطه با مسائل فرهنگی دارند.

* امر به معروف و نهی از منکر مهمترین وظایف خواهران بسیجی

رجبی با بیان اینکه همسران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند، ابراز داشت: خواهران بسیجی باید الگویی زینب‌گونه داشته و در عرصه های مختلف زینب‌گونه کار کنند و زینب‌گونه وارد عمل شوند.

وی یادآور شد: کار کردن در بسیج یک افتخار است و اجر و مزدش را نیز خداوند به بهترین وجه عطا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف خواهران بسیجی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: فضای جامعه امروز ما فضای مناسبی نیست و باید برای حفظ و حرمت خون شهداء فریضه امر به معروف و نهی از در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر منجی جامعه است، ابراز داشت: رعایت حجاب موجب عزت زن می شود و این کار در واقع احترام گذاشتن به حقوق همدیگر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات