خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

یأس و ناامیدی برای ملت ایران خطرناک است

مهدوی نژاد در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان با اشاره بر اینکه دشمن از غیورمردان ایرانی می ترسد،گفت: ملت ایران اگر ذره ای ناامید شوند،دشمن بر آن ها غلبه می کند
کد خبر: ۸۹۰۱۴۹۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدوی نژاد در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان بیان کرد: انقلاب اسلامی با اتحاد مردم شکل گرفت؛ مهمترین عامل موفقیت و پیروزی انقلاب تبعیت از فرامین امام(ره) بود.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره بر اهداف امام(ره) ادامه داد: ایجاد معنویت در جامعه،راه جهاد، ایستادگی و مقاومت از جمله اهداف امام(ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ امروز آحاد مردم ایران اسلامی با استفاده از کتب و یا افرادی که در آن زمان شاهد مشقت ها بودند،باید درس بگیرند و سعی کنند رفتار و تفکرات خود را به تفکرات و رفتار امام راحل و امام خامنه ای نزدیک کنند.

وی با اشاره بر اینکه راه گشایش مشکلات تنها با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب امکان پذیر است، افزود: شهدای مدافع حرم آنقدر دوستدار رهبر معظم انقلاب و اسلام هستند که از جان،مال و خانواده خود برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و زنده نگه داشتن دین مبین اسلام می گذرند.

مهدوی نژاد تصریح کرد: اگر اطلاعات مردم در امور سیاسی کم باشد ممکن است در خصوص درستی یا نادرستی برخی اتفاقات جامعه تصمیم و قضاوت اشتباه داشته باشند و آن را در جامعه تکثیر کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که اگر ذره ای یأس و ناامیدی از خود نشان دهیم ممکن است دشمن بر ما غلبه کند؛ اما به لطف خدا بسیجیان و غیورمردان این سرزمین ولایی تا پای جان برای بالا نگه داشتن پرچم اسلام حرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها