در دومین روز از هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان با حضور اساتید به نام کشوری با موضوعات تشکیلاتی،جریان شناسی سیاسی و معرفتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، در دومین روز از هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان صبح روز یکشنبه کلاس ها با انرژی دو چندانی دانشجویان شروع شد.

اساتید در کلاس ها به صورت مجزا برای خواهران و برادارن حضور پیدا کردن و در این بین با توضیحات کامل  پاسخگوی  سوالات  دانشجویان بودند .
 
IMG_7790.jpg

با کمی استراحت مابین کلاس ها با شروع کلاس دوم  که با حضور محمد ایوبی دکتری آینده پژوهی با شروع بحث تشکیلات اسلامی بحث خود را ادامه داد و کلاس  با روند کار گروهی و سوال جواب پیش رفت.

وی افزود:تشکیلات اسم دارد و با شکل خاص خود باعث جذب می شود  و این شکل تشکیلات هم تاثیر گذار است و هم دافعه دارد ،تشکیلات یک رشته تحصیلی است که اهمیت بالایی دارد و باید به خوبی معرفی شود.

وی تشریح کرد:در تشکیلات باید به  افراد نقش داده شود و این کار باعث می شود افراد کارها را به خوبی انجام دهند.
IMG_7789.jpg

ایوبی اظهار داشت:در کارهای علمی نیاز به تشکیلات است و  امکان  برای کار در این حیطه بسیار وجود دارد و عرصه عرصه مهمی است  و بانوان باید در این عرصه حضور داشته باشند با توجه اینکه بانوان کارهای تاثیر گذارتری را نسبت به مردها در تشکیلات انجام می دهند و کاملا مشهود است اگر این خود باوری در بانوان ما وجود داشته باشد به مراتب پیشرفت دوچندانی در این حیطه دارند.
وی در پایان اظهار داشت:تفاوت های مشخصی تشکیلات با کار گروهی دارد که شامل :
کار گروهی :رهبر ندارد،شکل خاصی ندارد،منفعت و سود در این حیطه مد نظر قرار می گیرد و گروه ها همیشه به فکر پیر.زی هستند
اما در تشکیلات شامل رهبر می شود و شاکله  خاصی را دارد  و افراد به فکر منفعت نیستند و هدفی را دنبال می کند تا به هدف مورد نظر دست یابند.
IMG_7798.jpg



و در ادامه  همایشی با حضور محمد حسین صفار هرندی (مشاور فرمانده کل سپاه و رونامه نگار و سیاستمدار) در جمع دانشجویان حضور پیدا کرد و با موضوع  جریان شناسی سیاسی صحبت های اثر گذاری را دراین حیطه برای دانشجویان انجام داد.

IMG_7844.jpg

IMG_7840.jpg

IMG_7832.jpg

IMG_7825.jpg

بعد از نماز و استراحت دانشجویان کلاس های نیمه دوم با انرژی دو چندانی کار خود را آغاز به کار کردند و کلاس ها با حضور 
اساتیدی چون دکتر حمید رضا علوی  با موضوع  (مبانی اصول و روش های تربیتی) و دکتر کامران غضنفری با موضوع  
(درس های از تاریخ معاصر) برگزار شد.

photo_2017-08-13_19-55-35.jpg

photo_2017-08-13_19-55-59.jpg
photo_2017-08-13_19-56-02.jpg

ارسال نظرات