خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی، جنایت تلخ و غم‌انگیز منطقه سرپل و روستای میرزا اولنگ افغانستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۸۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی، جنایت تلخ و غم‌انگیز منطقه سرپل و روستای میرزا اولنگ افغانستان را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

خبر جنایت بسیار تلخ و غم انگیز منطقه سرپل و روستای میرزا اولنگ افغانستان موجب تاثر و تالم گردید.
یک بار دیگر استکبار جهانی در نقاب دو چهره پلید داعش و طالبان به عده ای از مسلمانان در گوشه ای از جهان تعرض کرده اند و وحشیانه زنان، کودکان و سالخوردگان بی گناه و بی دفاع این روستا را به خاک و خون کشیدند و یا به اسارت بردند.
جنایتی که علی رغم پیش بینی آن، هیچ گونه اقدامی از سوی سازمان های دروغین جهانی همچون ناتو و حتی دولت افغانستان در راستای جلوگیری از آن صورت نگرفت و حتی رسانه ها و سازمان های نمادین و پوشالی حقوق بشر از کنار این ماجرا با سکوت و سانسور خود عبور کردند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت جلادان قرن، شهادت این مردمان بلاد اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مردم آزاده جهان خصوصا مسلمانان کشوری های اسلامی از جمله ایران و افغانستان و همچنین برادران مهاجر افغانی حاضر در کشورمان و علی الخصوص ساکنین استان قزوین، تسلیت عرض می کنم. خدای متعال روح پاکشان را با اهل بیت علیهم السلام محشور فرماید.

 

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها