جشنواره تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی خواهران بشری در سپاه ناحیه زاوه برگزار شد

جشنواره تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی خواهران بشری به همت دارالقرآن حضرت فاطمه زهرا(س) در سپاه ناحیه زاوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۷۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت دارالقرآن حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه ناحیه زاوه، جشنواره تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی خواهران بشری ویژه حافظان قرآنی در این ناحیه برگزار شد.
 
در این مراسم معنوی که با حضور کلیه مسئولین قرآنی، و بسیجیان خواهر شهرستان برگزار شد، سرهنگ دوم پاسدار نامور، فرمانده سپاه ناحیه زاوه اظهار داشت: حفظ قرآن یکی از مهمترین مصادیق بارز امربه معروف است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور قرآنیان شهرستان در این جشنواره، افزود: به لطف خداوند متعال و همچنین تلاش همکاران در دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه، اقداماتی در سطح حوزه ها و مهم‌تراز آن در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آغاز شده است که در کلیه سطوح مختلف قرآنی از جمله  روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن در حال برنامه‌ریزی و اجرا می‌باشد که انشاءالله تا انتهای سال جاری شاهد ثمرات ارزشمند آن خواهیم بود که این تلاش نیز به نوبه خود ستودنی است.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه در ادامه با اشاره به تفاسیر مختلف برخی آیات قرآن و همچنین بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت حفظ قرآن، افزود : همیشه جایگاه حفظ قرآن نسبت به دیگر شاخه های آن از اهمیت بیشتری برخوردار بوده که این خود یک همت جدی و عزمی راسخ از حافظان و جهادگران قرآنی می طلبد.
 
نامور در ادامه با اشاره به اجرای طرح مساجد الگو، نمونه و برتر در سطوح مختلف سپاه و بسیج، ابراز داشت: انشاءالله پیش بینی می‌شود و توقع است که تا پایان سال جاری از هر مسجد الگو، برتر و نمونه شهرستان زاوه، تعداد 20 نفر حافظ چند جزء قرآن کریم پرورش یابند.

وی در پایان نیز در تبیین اهمیت و جایگاه حفظ قرآن گفت: حفظ قرآن توسط هر فرد باعث می‌شود که اقدامات امر به معروفی توسط حافظان قرآن صورت گیرد که در خود مصحف شریف نیز تجلی پیدا نموده است و این اقدامات امر به معروفی است که همیشه سبب ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام ، قرآن و انقلاب می شود.

در پایان جشنواره نیز به تعداد 20 نفر از حافظان برگزیده در سطوح مختلف مسابقات بشری لوح یادبود و هدایایی تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها