خبرهای داغ:
فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: انتظامی اردستان امسال در موضوع تصادفات نسبت به پنج ماه مشابه سال قبل از کاهش ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان سرهنگ رحمت اله مهرانفر  در نشست خبری اظهار کرد: اهم مأموریت های این نیرودر سال۹۶ که در بحث امنیتی به آن ویژه پرداخته می شود عبارت است از قرارگاه مبارزه با سرقت، قرارگاه مبارزه با مواد مخدر، ارتقاء امنیتی واخلاقی که زیر نظر منویات مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: انتظامی اردستان امسال درموضوع تصادفات نسبت به پنج ماه مشابه سال قبل از کاهش ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی در حوزه راهور که با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد کاهش تصادفات شده است.

سرهنگ مهرانفر با بیان اینکه این نیرو در کشفیات تجهیزات دریافت امواج از ماهواره نیز فعالیتهایی داشته، تصریح کرد: نسبت به پنج ماه مشابه در سال قبل افزایش یا کاهشی را مشاهده نکرده ایم.

فرماندهی انتظامی اردستان با اشاره به کشف مشروبات الکلی که نسبت به سال قبل از افزایش ۲۷۰ درصدی برخوردار بوده، تصریح کرد: برای شهرستانی همچون اردستان که از وجه مذهبی برخوردار هستن چنین آمار کشفیاتی قابل تامل است.

وی همچنین افزایش کشفیات را نشان از فعالیت نیروهای ناجا دانست که با همکاری بسیج نسبت به پاکسازی  و شناسایی افراد اقدام می کند.

سرهنگ مهرانفر یادآوری کرد:  معتادان مخل نظم و امنیت مردم بوده و با دستگیری و انتقال به کمپ های شهرستان و استان توانسته ایم آنها را از سطح شهر پاکسازی کنیم.

فرماندهی انتظامی اردستان با اشاره به تصادفات که از کاهش خوبی برخوردار بوده افزود: در موضوع تصادفات برون شهری ۳۳ درصد کاهش تصادفات داشته ایم که نسبت به پنج ماه مشابه سال قبل از کاهش ویژه ای برخوردار بوده است.

وی با توجه به رویکرد ناجا در خصوص آموزشهای همگانی که در اماکن، مدارس و مساجد انجام می دهد افزود: در سال جاری نیز همچون سالهای قبل آموزشهای عمومی انجام خواهد شد.

فرماندهی انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر و همچنین شناسایی خرده فروشان و عمده فروشان «طرح آرامش هفت» در دستور کار انتظامی قرار دارد.

سرهنگ مهرانفر تاکید کرد: با توجه سال اقتصاد مقاومتی و رویکرد مقام معظم رهبری نسبت به مبارزه با قاچاق کالا و ارز این نیرو برای کمک به اقتصاد مقاومتی برنامه ویژه ای را در این خصوص دنبال می کند.

وی از برنامه های دیگر که از سیاست ناجا بوده و موجب ارتقاء امنیت اخلاقی می شود را مبارزه با بدحجابی، بی حجابی دانست که در حال انجام و پیگیری است.

فرمانده انتظامی اردستان برنامه امنیت محله محور که در دستور کار ناجا قرار داردموجب شده تا مناطقی که آلوده به افراد معتاد بوده یا مزاحمت هایی وجود دارد شناسایی و با اخذ مجوز قضایی نسبت به پاکسازی آن اقدام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها