امام جمعه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:

هر حرکتی که نشان‌دهنده اندکی از خودباختگی مسئولان ما باشد؛ مطلوب دشمن است

امام‌جمعه درگز گفت: ماجرای سلفی گرفتن تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان داد؛ مردم در انتخابات آینده باید چه معیارهای مهمی را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۸۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
حجت‌الاسلام حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در خصوص حواشی اخیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ساختار انقلاب اسلامی ما با ارزش‌های غرب و کشورهای غربی تفاوت ذاتی دارد و هر یک مسیر جداگانه‌ای را طی می‌کنند.
 
وی افزود: اهداف انقلاب اسلامی با اهداف جوامع غربی در مقابل هم قرار دارند؛ بنابراین هیچ‌گاه این دو تفکر در کنار هم قرار نمی‌گیرند.
 
امام‌جمعه درگز با بیان اینکه دشمنان در داخل کشور به دنبال وابستگان خود هستند؛ اذعان داشت: دشمن با تبلیغات گسترده درصدد ایجاد خودباختگی و غرب‌زدگی در بین مسئولان نظام هستند.
 
وی ادامه داد: هر حرکتی که نشان‌دهنده اندکی از خودباختگی مسئولان ما باشد؛ مطلوب دشمنان ماست.
 
حجت‌الاسلام ملکی ضمن اشاره به ماجرای سلفی گرفتن تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اتفاقی که در روزهای اخیر در مجلس شورای اسلامی، یعنی یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های نظام اسلامی ما صورت گرفت؛ نباید ساده پنداشت.
 
وی ضمن تأکید به تأسف ‌بار بودن اتفاقات اخیر در مجلس شورای اسلامی افزود: موگرینی فردی بود که شلیک موشک‌های سپاه به داعش را محکوم کرد و در روزهای قبل، از تشدید تحریم‌ها، دولت آمریکا را حمایت کرد.
 
امام‌جمعه درگز گفت: حکومت ما مبتنی بر قرآن است و قرآن حمایت از ظالمان را به هیچ شکل نمی‌پذیرد.
 
وی ادامه داد: این اتفاقات نشان داد مردم در انتخابات آینده باید چه معیار مهمی را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها