خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر در حاشیه بازدید از طرح های محرومیت زدایی این شهرستان با اعلام این خبر، گفت: این خانه ها در روستاهای مرو دیزج، مزرعه، تیل، زیناب، تسوج، وایقان، غلمانسرای، شندآباد شبستر در حال ساخت و تکمیل می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۴۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

حسن علی اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این تعداد مسکن برای محرومان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان تا هفته دفاع مقدس امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم شبستر بسیج سازندگی سپاه شبستر با همکاری و تعامل سازنده با کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان توانسته است افق های روشنی را برای شناسایی محرومان و افراد بی بضاعت در روستاهای شهرستان بگشاید.

علی اکبری ظرفیت ها و قابلیت های مستعد انسانی در حوزه خیرین و افراد نیکوکار را برای ساخت طرح های عمرانی و مسکن محرومان بسیار مثبت ارزیابی و اظهارکرد: امروز یکی از رسالت های اصلی بسیج سازندگی محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به افراد بی بضاعت است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر ابراز امیدواری کرد: بسیج سازندگی سپاه شبستر بتواند برای التیام بخشی به بخشی از دردها و آلام محرومان و افراد بی بضاعت جامعه به منویات رهبر فرزانه انقلاب عمل کرده و نشاط و شادابی را به مردم مناطق محروم ببخشد.

ارسال نظرات