خبرهای داغ:
در مناطق محروم آذربایجان شرقی؛

23هزار و 500جهادگر در 300طرح عمرانی فعالیت دارند

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از طرح های محرومیت زدایی، گفت: امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب اردوهای جهادی در سطح استان در طرح های عمرانی و محرومیت زدایی حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۴۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

جعفر رزمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه اغلب طرح‌ها آغاز شده است، از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی طی سال جاری در سطح استان توسط بسیج سازندگی خبر داد.

وی با بیان اینکه این ۳۰۰ طرح با استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی نواحی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود، اظهار کرد: بسیج سازندگی در راستای مأموریت ذاتی که محرومیت‌زدایی و به‌کارگیری جوانان در قالب اردوهای جهادی است طرح‌های متعددی در استان اجرا می‌کند.


مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی افزود: ۱۷۰ خانه محروم برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سال جاری و توسط بسیج سازندگی در آذربایجان شرقی ساخته می‌شود.

رزمی ادامه داد: علاوه بر آن، ۱۳۰ طرح محرومیت‌زدایی امسال در استان اجرا می‌کنیم که بخش عمده این طرح ها با استفاده از اردوهای جهادی و مردم در حال اجرا است.


وی اجرای طرح‌های عام‌المنفعه، محرومیت‌زدایی و زودبازده، ساخت خانه عالم، آب‌رسانی، خانه محروم و ... را از اولویت‌های بسیج سازندگی استان دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها