منابع سوری از عملیات جدید ارتش سوریه در عمق صحرا و ادامه نبرد با تروریست‌های تکفیری در محور جوبر-عین ترما در شرق پایتخت خبر دادند.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۸۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در عمق صحرای شرقی با پشتیبانی نیروهای همپیمان و پشتیبانی هوایی روسی ادامه می‌دهد به طوری که شهر آزاد شده السخنه به مکانی برای آغاز تحرکات ارتش در حومه حمص تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش توانستند روستای الصالحیه در حومه شرقی حمص و چندین تپه در شرق  السخنه را آزاد کنند. همچنین یگان‌های دیگری از ارتش سوریه در غرب السخنه به سمت جاده عقیربات به  السخنه پیشروی کردند.

یک یگان دیگر از نیروهای ارتش در جاده السخنه به  دیرالزور پیشروی کردند تا به 80 کیلومتری مرزهای اداری استان دیرالزور نزدیک شوند که همچنان در محاصره  تروریست‌های داعشی است.

به گزارش تسنیم،در جبهه شرق پایتخت هم درگیری‌های شدیدی در محور جوبر به  عین ترما جریان دارد. یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت ارتش سوریه بر بخش‌های وسیعی از میدان المناشر در محله جوبر برای اولین بار طی شش سال اخیر مسلط شده و بخش جنوبی جوبر را هم که بین منطقه المسلخ و میدان الصغیر و میدان المناشر امتداد  دارد، آزاد کرده است.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش تروریست‌های فیلق الرحمن را برای رخنه به مواضعش در عین ترما خنثی کرد که در نتیجه آن ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند و یک خودروی نظامی آنها هم منهدم شد و تمام سرنشینان آن کشته شدند.
ارسال نظرات