رئیس دانشگاه تبریز:

فرهنگ صلابت، استقامت باید توسط آزادگان بازگو شود/با حضور آزادگان دانشگاه تبریز جان دوباره‌ای گرفت

رئیس دانشگاه تبریز، گفت: باید فرهنگ صلابت، استقامت توسط آزادگان بازگو شود تا همه بدانند که رمز بقای انقلاب در سایه همین ایثارگری‌ها بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۶۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از فارس، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در مراسم چهارمین همایش ملی آزادگان اردوگاه موصل۲ اظهار کرد:۲۶ مردادماه یوم‌الله برای ما است و بسیار خوشحال هستم که دانشگاه تبریز که به‌ عنوان مشهد‌الشهدا دانشگاه‌های کشور شهرت یافته امروز میزبان آزادگان سرافراز شده است.

وی بابیان اینکه امام راحل همیشه از اسارت شما رنج می‌برد و بازگشت شما را نتوانستند ببینند، ادامه داد: هر چه داریم مدیون شهدا و ایثارگری شما آزادگان است؛ به‌طوریکه رهبر فرزانه انقلاب آزادگان را ذخایر انقلاب نامیده‌اند. آزادگان، نیمه‌ تمام انقلاب اسلامی بودند و اگر برنمی‌گشتند نیمه باقی‌مانده همچنان خالی می‌ماند.

وی اذعان داشت: باید فرهنگ صلابت، استقامت توسط شما آزادگان بازگو شود تا همه بدانند که رمز بقای انقلاب در سایه همین ایثارگری‌ها بوده است.

پورمحمدی بابیان اینکه با توجه به وجود برگزاری کنگره شهدای دانشجو در منطقه که با هدف فرهنگ ترویج ایثار و شهدا برگزار می‌شود، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به انعکاس در بین جامعه مخصوصاً در بین مردم دارد و ازاین‌ رو دانشگاه تبریز متعهد می‌شود که دفتری برای ثبت خاطره و مکتوب شدن خاطرات ایثارگران اختصاص دهد تا بتوان آنچه شایسته رزمندگان است را به نسل بعدی انتقال دهیم.

وی بیان داشت: با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و تعطیلی آن، دانشگاه بی‌روح شده بود ولی با حضور آزادگان دانشگاه تبریز جان دوباره‌ای گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها