خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم دولت دوزارهم عملکرد بهتر و مفید تری نسبت به دولت قبل را داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد مجتهد شبستری با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی اظهار داشت: بحمدلله مراسم تنفیذ و تحلیف در امنيت كامل و در زمان مقرر خود برگزار شد .

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و کابینه دولت دوازدهم می بایست به تذکرات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ گوش جان بسپاررند و این تذکرات را به منصه عمل برسانند تصریح کرد: امیدواریم کابینه دوازدهم بتواند عملکردی بهتر و مفید تر از کابینه قبل داشته باشد و در خصوص مشکلاتی که در کشور وجود دارد گام های موثری بردارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : چراکه متاسفانه در دولت گذشته آن وعده هایی که در خصوص رفع مشکلات در طول ۱۰۰ روز داده شده بود جامه عمل بر خود نپوشید و اکثریت مشکات به عملکرد دولت قبل ارجاع داده و دولت قبل مقصر تمامی مشکلات عنوان شد.

حجت الاسلام شبستری در خصوص معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم نیز افزود: اگرچه تغییرات مختصری در کابینه پیشنهادی دولت ایجاد شده اما هنوز آنچه مورد انتظار بوده تحقق نیافته است.

ارسال نظرات