خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مطالبات مردم و مقام معظم رهبری دغدغه نخست مسئولان و خبرنگاران باشد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید در مقابل خبرنگاران پاسخگو باشند و به دغدغه‌هایی که آنان از زبان مردم و مقام معظم رهبری پیگیری می‌کنند به درستی جواب دهند.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم با اشاره به ویژگی‌های یک رسانه در تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسانه در تراز انقلاب باید دغدغه‌مندی‌های ملی، فرهنگ انقلاب، فرصت‌ها و چالش‌های نظام را داشته باشد و زبان گویای مردم باشد چرا که این مردم برای نظام و مکتب خود همواره تلاش کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در رابطه با وظیفه خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم در این راه هزینه‌های جانی و مالی دادند و برداشت ما این است که فعالین حوزه رسلنه و خبرنگاری باید صداقت و امانت داشته باشند و این ویژگی‌ها یک خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی با بیان اینکه مسئولان پاسخگوی رسانه‌ها باشند افزود: مطالبات مقام معظم رهبری نیز در رابطه با دغدغه مردم و آحاد جامعه است که به همین سبب مسئولین باید در مقابل خبرنگاران پاسخگو بوده و به دغدغه‌هایی که آنان از زبان مردم پیگیری می‌کنند به درستی جواب دهند.

خرم گفت: سپاه شهدای آذربایجان غربی همواره از فعالان عرصه خبرنگاری و رسانه‌ها پشتیبانی می‌کند و سپاه از آن دسته از رسانه‌ها و مطبوعاتی که درد انقلاب و ارزش‌های آن را دارند و رسالت مردم داری خود را ایفا می‌کنند همواره پشتیبانی می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در رابطه با حمایت سپاه از رسانه‌ها تصریح کرد: هر حرکتی نیز که در راستای نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب انجام می‌شود سپاه و بسیج به عنوان یک پشتیبان همیشگی از مطبوعات ارزشی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب خبرگزاری تسنیم افزود: خبرگزاری تسنیم نیز یکی از خبرگزاری‌های دقیق و مطالبه‌گر است که ما نیز از پیگیری آن‌ها ضمن اینکه خسته نمی‌شویم بار دیگر تاکید می‌کنیم که همواره اینگونه باشد.

ارسال نظرات