نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: مدیریت اجرایی دست افرادی است که تحریم سپاه را مسئله بزرگی نمی‌دانند چرا که اینگونه پیش‌بینی می‌کنند که نظام باید برچیده شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی، امروز در دوره تربیت و تعالی اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه در مشهد با بیان اینکه شرایط امروز در مقابل کفر جهانی مشابه وضعیت مسلمانان در جنگ احد است، اظهار کرد: در گذشته دشمنی و تخاصم دشمنان بارز نبود اما از زمانی که قرارداد ننگین برجام امضا شد دشمنی دشمنان نظام بارزتر شده است.
 
وی بیان داشت: تحریم سپاه به منزله تحریم نظام است. وقتی سپاه تحریم می‌شود در واقع همه ارگان‌های مرتبط با سپاه تحریم می‌شوند، بانک‌ها و مجلس شورای اسلامی تحریم می‌شود چرا که همه سازمان‌ها در ارتباط با محور اقتدار سپاه هستند.
 
آیت الله علم الهدی با ابراز تاسف گفت: مدیریت اجرایی دست افرادی است که تحریم سپاه را مسئله بزرگی نمی‌دانند چرا که اینگونه پیش‌بینی می‌کنند که نظام باید برچیده شود.
 
وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی ابراز داشت: حججی‌ها به عنوان حجت کامل الهی در مقابل بینش ما قرار داده شده‌اند؛ این شهید با نگاهی نافذ و اقتدار تمام به قتلگاه رفت.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان  رضوی تصریح کرد: پوسته جامعه ما پوسته‌ای است که آماده مقابله با دشمن نیست بطوریکه  یک رقیب علیه رقیب خود در انتخابات و برای تخریب یکدیگر عامل جنگ و نبرد با کفار را بیان می‌کند و به جای اینکه این مسئله امتیاز تلقی شود، تهدید فرض می‌شود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها