خبرهای داغ:
حامد فتاحی گفت: تیم تکواندو بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه ناحیه مقاومت بسیج برخوار متشکل از هشت نفر است که در اوزان مختلف روبه روی حریفان قرار گرفتند و در پایان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۹۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ مسئول کانون بسیج ورزشکاران برخوار گفت: تیم تکواندو بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه ناحیه مقاومت بسیج برخوار در مسابقات قهرمانی بسیج استان اصفهان مقام نائب قهرمانی را به دست آوردند.
حامد فتاحی افزود: این تیم متشکل از هشت نفر است که در اوزان مختلف روبه روی حریفان قرار گرفتند و در پایان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.

تیم کبدی دولت آباد اصفهان با برد ۵۵_۳۱ مقابل اردبیل و ۵۹ _۳۵ مقابل تیم قم، به مرحله نیمه نهایی مسابقات کبدی نوجوانان کشور صعود کرد و در نهایت با برد ۴۵_۳۶ مقابل تیم کردستان قهرمان چهارمین دوره مسابقات کبدی نوجوانان کشور شد.

محمدرضا حیدریان نیز بازیکن تیم دولت آباد، به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات نوجوانان کشور که در شهر سنندج برگزار شد؛ شناخته شد.

 در پایان این مسابقات که پنجشنبه ۱۹ مرداد برگزار شد، تیم برخوار با مربیگری استاد اصغرزاده با کسب هفت مدال نقره، عنوان ارزشمند نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و اعضای تیم به اردوی تیم استان به منظور شرکت در مسابقات بسیج قهرمانی کشور دعوت شدند.

اعضای این تیم عبارت اند از: محمدسروش ربیعی، سینا ربیعی، حسین الله دادی، پوریا ربیعی، علی مالوردی، علی داوری، امیرحسین غلامعلی شاهی

در پایان این مسابقات که روز گذشته (جمعه) در سالن امام خمینی (ره) زینبیه برگزار شد، سعید احمد شاهی مقام اول را کسب کرد، امیرحسین کاویانی دوم شد و مظاهر قاسمیان مقام سوم را کسب کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها