حجت الاسلام سیدعلی حسینی:

به حامیان فتنه مسوولیت داده نشود

بوشهر-امام جمعه دیّر گفت: در کابینه دوازدهم نباید افرادی که حامی فتنه هستند حضور داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیّر اظهار داشت: رئیس جمهور در انتخاب کارگزاران نظام باید فارغ از بحث های سیاسی اصل شایسته گزینی را مد نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب افرادی که اعتقادی به نظام ندارند خطرناک است ،افزود: این عده با نفوذ در درون نظام همچون موریانه پایه های نظام را سست می کنند.

حسینی گفت:افراد دارای سابقه فتنه گری در سال 88 که همچنان طلبکارانه برای نظام شاخ و شانه می کشند و یا کسانی که بدنبال مانور تجمل گرایی در نظام اسلامی هستند نباید در کابینه دوازدهم جایی داشته باشند.

وی بیان کرد: مسوولان با حمایت از صنایع کوچک و فعال کردن شرکت ها و کارگاه های زود بازده در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان قدم بردارند.

وی اظهار کرد: جهت گیری های دولت دوازدهم در رسیدگی به معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و در عین حال ایستادگی در مقابل کشور های سلطه طلب و عمل به منویات مقام معظم رهبری باشد.

حسینی با اشاره به وفاداری ایران به برجام عنوان کرد: آمریکا بدنبال بهانه ای است که بدون پرداخت هزینه ای از برجام خارج شود.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ مواضع محکم تر از سوی مسوولین در مقابل نقض عهد های آمریکایی ها بیان داشت: ایران اسلامی به هیچ وجه به آمریکایی ها و هیچ کس اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهد داد .

خطیب جمعه دیّر یاد آور شد: انشاء الله با پایداری و استقامت دولت ، ملت ، ارتش و مردم عراق و سوریه باقیمانده تروریست ها از سرزمین های اسلامی خارج و حامیانشان را از پشتیبانی آنها پشیمان کند.

وی با انتقاد از انفعال مسوولین کشور در مقابل جنایت هولناک میرزا اولنگ افغانستان گفت:چرا وقتی چند نفر در فرانسه توسط داعشی ها کشته می شوند بلافاصله پیام می دهید و ابراز همدری می کنید و عده ای در مقابل سفارت فرانسه شمع روشن می کنند اما آیا جای همدردی با شیعیان مظلوم افغانستان وجود نداشت و اینکه مسوولان ما این گونه واکنش ضعیف نشان ندهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار