خبرهای داغ:
معاون استانداری قزوین گفت: رابطان ایثارگر در دستگاه‌ها بایستی به انجام امور ایثارگران و دیدار با خانواده‌های شهدا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۷۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ، سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در همایش ویژه‌ی رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین، با اشاره به نقش رابطان ایثارگر در دستگاه‌ها گفت: رابطان بایستی برنامه‌های که در وظایف‌شان تعریف شده در اجرای آنها و ارایه‌ی خدمات موثر به این قشر معظم جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همواره بایستی قدردان ایثارگری‌های خانواده شهدا باشیم، افزود: همه مسوولان و رابطان ایثارگر در دستگاه‌ها وظیفه دارند این مهم را به خوبی انجام دهند و در تکریم آنها کوشا باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی با جدیت نسبت به انجام مسایل ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اهتمام بورزند.

وی با بیان اینکه تکریم جامعه ایثارگران سرلوحه‌ی کاری مدیران باشد، گفت: طی ایام عید نوروز از خانواده‌های شاهد و ایثارگر 400 دیدار با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی به منظور تکریم و تجلیل آنها انجام شد.
شاهرخی با بیان اینکه توجه به امور ایثارگران از اولویت‌های کاری رابطان ایثارگر باشد، افزود: آنها بایستی در جهت تکریم خانواده‌های شهدا و رفع مشکلات برنامه‌های مختلف را اجرا و مدیران را ترغیب در انجام این مهم کنند.
باید فرهنگ ایثار در جامعه ترویج یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: ما برای ادامه دادن راه شهدا و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم که بایستی بستر لازم برای ترویج آن در جامعه مهیا کنیم.
این مسوول افزود: باید فرهنگ یاد شده را در جامعه ترویج بدهیم تا بتوانیم جایگاه رفیع ایثارگران را حفظ و بسیاری از مشکلات موجود در خانواده و جامعه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به عوامل پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: هدایت‌های مقتدرانه رهبر کبیر انقلاب و همچنین حضور فداکارانه مردم در همه عرصه‌های ایثار و فداکاری که طی تاریخ بی‌نظیر بوده از مهمترین این عوامل می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: اگر انقلاب اسلامی با وجود دشمنان مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی به پیروزی رسیده و امروز در برابر تحریم‌ها ایستادگی می‌کند به دلیل حضور ایثارگرانه و فداکارانه مردم بوده است.

ارج نهادن به جایگاه ایثارگران در اولویت باشد

شاهرخی افزود: برای تداوم روحیه‌ی ایثارگری و ترویج  آن در جامعه و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم.
وی با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه جامعه ایثارگران باید در اولویت کاری همه مسوولان باشد، گفت: اگر در حفظ این جایگاه با مشکلاتی مواجه هستیم باید با همفکری و همراهی یکدیگر برطرف کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد خلق زیباترین جلوه‌های ایثار بودیم، افزود: همه ما وظیفه داریم شرایطی را در جامعه فراهم کنیم که شناخت مردم از این جلوه‌ها افزایش دهد

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها