خبرهای داغ:
عابدی ورود کشورهای خاورمیانه در انتفاضه سوم را مفید دانست و ابراز تاسف کرد از برخی عقاید که به تازگی فلسطین را جدا از مسلمانان و دنیای اسلام می بینند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۶۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

پرویز عابدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص حمایت ها از انتفاضه سوم و تشکیلات خودگردان ابراز کرد: بهترین اعتراضات در این انتفاضه اعتراضاتی است که مردم در آن حضور یابندو در وهله اول اعتراضات به صورت فراگیر و گسترده به خصوص در کشورهای عرب و خاورمیانه بهتر از پیش انجام گیرد و البته برای تاثیرگذار بودن باید ادامه دار و مستمر باشد و مسئله دوم اینست که باید در اذهان عمومی اثبات شود که به این جریان به عنوان یکی از معضلات جهان اسلام توجه کرد نه فقط یک مشکل داخلی در کشور فلسطین.

وی در ادامه افزود: وظیفه شیعیان این است که اگر از جایی ندای مظلومی بلند شود می بایست برای احیای حق و مقابله با ستم بپاخیزد اما متاسفانه به تازگی مطرح می شود که فلسطین جدا از اسلام و مسلمین است و این برای جهان اسلام بسیار تاسف برانگیز است. بخش دیگر حمایت ها به صورت سیاسی است که از طریق مجامع بین المللی پیگیری می شود که اخیرا بحث شهرک سازی و میراث فرهنگی را در سازمان ملل با آرای بالا به تصویب رساندند.

عابدی در تبیین حمایت های مردمی اظهار کرد: مردم نشان دادند که در تمامی عرصه ها حامی مظلومین جهان به خصوص فلسطین بوده و هستند و زمانی که نیاز مالی احساس شود کمک ها همه جانبه شان را روانه کرده و هر زمان که نیاز به دفاع باشد به دستور رهبری وارد عمل خواهند شد. خوشبختانه شرایط رو به بهبودی پیش می رود که امیدی در دلهای مسلمانان نسبت به نابودی اسرائیل بوجود می آید و همه انتظار تحقق سخن رهبرانقلاب مبنی بر نابودی هر چه سریع تر اسرائیل را می کشند چرا که سخنان کارشناسانه و آگاهانه رهبری در تمامی حوزه ها خط بطلانی بر خیالات پوچ دشمن است.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان از اهمیت فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری تصریح کرد: پوتین، رئیس جمهور روسیه با اظهار این جمله "سخنرانی های رهبر ایران را سریع به من برسانید چرا که رهبر ایران بسیار دقیق است و هر آنچه که می گوید اتفاق خواهد افتاد" بی توجهی های مکرر مسئولین نظام به سخنان رهبری را منتقل کرد و این باعث شرمندگی است که رئیس جمهور کشور دیگر پایبند به سخنان رهبر ایران است و در دل ایران اسلامی خیلی از مسئول با اعمالشلن ناقض بیانات معظم له باشند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها