خبرهای داغ:
اکنون که مقام معظم رهبری با وجود وضعیت نامساعد فرهنگی برای نهادهای فرهنگی تعبیر آتش به اختیار را بکار برده اند که نشان از نارضایتی معظم له از فرهنگ کشور است بسیج مانند گذشته سعی در ایجاد فضایی جهت تربیت انسانهای انقلابی و کادرسازی جهت ایجاد فضای فرهنگی مناسب در کشور است.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۳۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج آیت اله نایینی در گفتگو با خبرنگار بسيج از نايين از برگزاری طرح میقات صالحین در نماز جمعه این هفته خبر داد.

محسن نیکوبخش بیان داشت : تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

وی افزود : صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.

این فرمانده در ادامه اضافه کرد : اکنون که مقام معظم رهبری با وجود وضعیت نامساعد فرهنگی برای نهادهای فرهنگی تعبیر آتش به اختیار را بکار برده اند که نشان از نا رضایتی معظم له از فرهنگ کشور است بسیج مانند گذشته سعی در ایجاد فضایی جهت تربیت انسانهای انقلابی و کادرسازی جهت ایجاد فضای فرهنگی مناسب در کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز حلقات صالحین جهت نشان دادن اینکه مقام معظم رهبری تنها نیست افزود : بسیج در تمامی صحنه ها مشغول فعالیت و پشتیبان ولایت فقیه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها