خبرهای داغ:
گروه جهادی عاشقان ولایت از حوزه مقاومت بسیج آیت اله نایینی به مدت یک هفته در روستای نیستانک به انجام کارهای عمرانی و سازدگی پرداختند.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۱۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش پایگاه خبری بسيج از نايين، گروه جهادی عاشقان ولایت از حوزه مقاومت بسیج آیت اله نایینی به مدت یک هفته در روستای نیستانک به انجام کارهای عمرانی و سازدگی پرداختند.

رضا عباسی مسئول گروه جهادی گفت:این گروه جهادی که از سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و شروع به فعالیت نموده در عرصه های مختلف عمرانی از جمله کمک در ساخت خانه عالم روستای کجان در سال ۹۴،ساخت خانه عالم روستای عشرت آباد در سال ۹۵،زیبا سازی و هرس درختان روستاهای محدوده استحفاظی در سال ۹۵و لایروبی قنوات روستای نیستانک در هفته گذشته و فعالیت های عمرانی دیگر را انجام نموده اند.

از جمله کارهای فرهنگی انجام داده شده توسط این گروه برگزاری و برپایی نماز جماعت در ایام اردوی جهادی، آموزش احکام و مسائل شرعی، برگزاری کلاس های ویژه برای نونهالان و نوجوانان و پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی توسط روحانی گروه می باشد.

مسئول سازندگی حوزه مقاومت بسیج آیت اله نایینی گفت این گروه قصد دارد در تاریخ ۲۸ مرداد ماه به مدت یک هفته در منطقه بهارستان به مرکزیت روستای کجان با همکاری گروه جهادی نرجس به فعالیت های سازندگی و فرهنگی بپردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها