همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان در مرکز مازندران برگزار می‎شود لذا ضرورت دارد که برنامه‌ها با رنگ و بوی حسینی و عاشورایی برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۶۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه پیشکسوتان نیروهای مسلح استان با درود به ارواح شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس، صاحبان اصلی این نبرد مقدس هستند و انتظار می‌رود که در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز حضور چشمگیری داشته باشند.

 وی افزود: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان در مرکز مازندران برگزار می‎شود و این مراسم و سایر مراسم در هفته دفاع مقدس سا‎ل‌جاری با دهه نخست محرم که به هفته امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده، مقارن شده است لذا بر ضرورت دارد که برنامه‌ها با رنگ و بوی حسینی و عاشورایی برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس بیان کرد: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس یک برنامه استانی مشترک نیروهای مسلح است که با حمایت سازمان‌ها و نهادهای استانی برگزار خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: برپایی میز خدمت و خاطره نیز در حاشیه همایش مستقر می‎شود و فضایی پیش‌بینی می‎شود تا پیشکسوتان در این مکان به طرح مشکلات و بیان خاطرات خود بپردازند.

ملکی در پایان از کلنگ‎زنی پل شهدای غواص در ساری خبر داد و گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران شامل پنچ پل به نام‌های تجن، شاه‌عباسی، بعثت، شهید غواص و پل کمربندی است و پل شهید غواص در روز نخست مهرماه کلنگ‎زنی می‎شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها