تمرکز مدیریتی مهمترین توانمندی ادغام اتحادیه های قرآنی است

تمرکز مدیریتی و مالی از مهم‌ترین توانمندی‌های ادغام اتحادیه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۵۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهروز کریم‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه هشت سال عضو اتحادیه مردمی قرآنی استانی و کشوری بودم، گفت: تمرکز مدیریتی و مالی از مهم‌ترین توانمندی‌های ادغام اتحادیه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی که در انتخابات هفته گذشته با 140 رأی از مجموع 189 رأی به عنوان نفر اول اولین انتخابات ادغام اتحادیه‌های قرآنی مازندران انتخاب شد، افزود: تمرکز فعالیت‌های قرآنی استان مازندران دارای توانمندی‌های است که در مسیر قرآنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عضو هیأت مدیره اتحادیه‌ قرآنی مازندران به لزوم عدالت محوری براساس تو انمندی‌های مؤسسات قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: ارزیابی تخصصی از مراکز قرآنی و ارزیابی از وضعیت کنونی آنان و برنامه‌ریزی برای کمک به آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه استان مازندران از استان‌های پیشرو در فعالیت‌های قرآنی است، اظهار کرد: با ادغام اتحادیه‌های قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد کاهش قابل توجه اختلاف‌سلایق هستیم و تغییرات مناسب در عرصه قرآنی مازندران رخ می‌دهد.

کریم‌نژاد به مهم‌ترین اولویت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: موضوع تقویت برگزاری کلاس‌های پیش‌دبستانی در مراکز قرآنی و بیمه قرآنی‌ها با تشکیل صندوق بیمه قرآنی از مهم‌تر‌ین اولویت‌های اتحادیه جدید باشد.

به گزارش فارس، نخستین دوره انتخاب هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل تبلیغات مازندران برگزار شد که اعضای هیأت مدیره نخستین دوره اتحادیه قرآنی مازندران به این شرح اعلام شد.

بهروز کریم‌نژاد ۱۴۰ رأی

سو رج چراغ‌وند ۱۱۷ رأی

سید‌مهدی احمدی ۱۰۵ رأی

میثم شالیکار ۱۰۲ رأی

رضا خلیلی ۹۷ رأی

محمد‌حسین ذکریایی ۹۰ رأی

قاسم طهماسبی ۸۹ رأی

صفا رنجبر ۸۵ رأی

حسن سلطان‌پناه ۸۴ رأی

محمد‌رضا پیر زاد ۷۱ رأی

هنده خلیل‌خلیلی ۶۱ رأی

اعضای علی‌البدل هیئت مدیره اتحادیه:

حبیب‌الله شکری ۶۰ رأی

عباس جانباز ۵۹ رأی

لیلا عبدالله‌پور ۵۸ رأی

اعضای اصلی بازرسین اتحادیه:

عباس ولی‌پور ۱۲۴ رأی

محمد‌باقر میرزایی ۹۵ رأی

رضا شیر آقایی ۹۴ رأی

اعضای علی البدل بازرسین اتحادیه:

زهرا باقری ۸۳ رأی


ارسال نظرات
پر بیننده ها