درباره وزیر پیشنهادی پیش داوری نمی‌کنم که کرباسیان در کار خود موفق می‌شود یا خیر و در همین راستا لازم است ببینیم مجلس به این وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد می‌دهد یا خیر و پس از آن عملکرد این وزیر احتمالی را بررسی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۴۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: خبرنگاران در مسیر ایجاد توسعه و پیشرفت در کشور نقش مهمی دارند.

وی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره خبرنگاران شهید انقلاب، دفاع مقدس و عرصه‌های دیگر، افزود: رسانه‌ها می‌توانند و باید زمینه‌ساز بصیرت باشند که در قرآن کریم نیز بر لزوم خواندن تاکید شده تا انسانیت برای پیشرفت از قلم استفاده کرده تا به سمت پیشرفت حرکت کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران باید آگاهی در جامعه را بالا ببرند، تصریح کرد: آگاهی بسترساز داشته‌های بعدی است و در همین راستا رسالت فعالان و اصحاب رسانه مسؤولیت سنگینی برای آگاهی‌بخشی در جامعه دارند که لازم است با طی کردن مسیر درست، مردم را در انتخاب و پیمودن پندار، گفتار و رفتار نیک یاری کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سه سال متوالی در بحث اقتصاد، اشتغال و تولید تاکید دارند، بیان کرد: این موضوع جزو اولویت‌های کشور است و البته کشور دارای مشکلاتی در همین زمینه است که امیدواریم در معرفی وزیر این نکته رعایت شود.

نانواکناری با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی کابینه دوازدهم باید مباحث اقتصادی و معیشتی مردم را در دستور کار داشته باشد، خاطرنشان کرد: درباره وزیر پیشنهادی پیش داوری نمی‌کنم که کرباسیان در کار خود موفق می‌شود یا خیر و در همین راستا لازم است ببینیم مجلس به این وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد می‌دهد یا خیر و پس از آن عملکرد این وزیر احتمالی را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در لیست وزرای پیشنهادی بانوان حضور ندارند، گفت: حضور بانوان در سطح معاونان وزرا با معرفی چند نفر انجام شده که از لحاظ کمی حضور بانوان در دولت نسبت به قبل کمتر نیست.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامیبا تاکید بر اینکه ایران از حیث ظرفیت گردشگری جزو برترین‌های دنیا است، اظهار کرد: این در حالی است که در رده 80 تا 90 پذیرش گردشگر هستیم و این به این دلیل است که زیرساخت‌های پذیرش توریست در ایران مهیا نیست و هرچند خراسان، اصفهان و مازندران جزو برترین‌های پذیرش گردشگر در کشور هستند اما جالب است بدانیم توریست وارد شده از ایران به ترکیه 2.5 میلیارد دلار سرمایه کشور را خارج می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اینکه برخی نمایندگان در اظهارات خود اصل موضوع صلاحیت یا عدم آن را در سایه کارآمدی و نا کارآمدی لیست پیشنهادی وزارت قرار می دهند نوعی خط دهی و جریان دهی برای هدف خاص است که از نمایندگان انقلابی و ارزشی انتظار می رود با اینگونه اظهار نظر ها کشور را به بیراهه نکشانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها