خبرهای داغ:
شهردار تبریز در بازدید از تجهیزات کارخانه آسفالت مجتمع تولیدی سازمان عمران؛

ارتقای فنی و تجهیزاتی آسفالت، در راس برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز

شهردار تبریز از نخستین تجهیزات کارخانه آسفالت مجتمع تولیدی سازمان عمران شهرداری تبریز بازدید کرده و در جریان روند ارتقای فنی و تجهیزاتی این واحد صنعتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۲۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه این بازدید افزود: تجهیزکارخانه آسفالت مجتمع تولیدی سازمان عمران شهرداری تبریز، نقطه عطفی در تحول فنی و کیفی آسفالت تبریز خواهد بود.

ویبا اشاره به تاثیر مخرب سرمای کم‌نظیر سال‌گذشته، در آسفالت سطح شهر،اظهار داشت: خرسندیم که آن شرایط، به فرصتی برای تحول اساسی در برنامه‌های آسفالت‌ریزی تبدیل شد؛ در چهار ماه ابتدای امسال بالغ بر ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تبریز توزیع شده که این حجم، معادل حدود ۱ میلیون مترمربع آسفالت بوده و رکوردی در پروژه‌های آسفالت‌ریزی سال‌‌های اخیر به شمار می‌رود.

نجفی یادآور شد: در ماه‌های اخیر، بیشترین حجم آسفالت مربوط به محلات و مسیرهایی بوده که سال‌های سال، از این امکان اولیه بی‌بهره بوده‌اند.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت طرح‌های آسفالت‌ریزی، ادامه داد: شهرداری تبریز، تقویت زیرساخت‌های تولیدی آسفالت را در برنامه‌های ثابت عمرانی لحاظ کرده است؛ تجهیز کارخانه آسفالت مجتمع تولیدی سازمان عمران شهرداری،به همین منظور صورت گرفته و نقش تعیین‌کننده در ارتقای کیفیت، نگهداری، بهبود شرایط حمل و نحوه اجرای آسفالت خواهد داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات آسفالت‌ریزی در کنار ارتقای فنی و تجهیزاتی واحدهای تولید آسفالت، از مزیت‌های مهم «تبریز ۲۰۱۸» بوده و زیرساخت‌های شهر را مهیای تردد ایمن و آسودهشهروندان و گردشگران خواهد کرد.

کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز، در بخش‌های خرید، نصب و اجرای شبکه گازرسانی، هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان در بر داشته است.‌ با برخورداری از این مزیت مهم، شهرداری تبریز به زودی از ظرفیت تولید روزانه دو هزار تن آسفالت برخوردار خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها