خبرهای داغ:
طی سه ماهه نخست سال جاری؛

مشارکت یک میلیارد و 621 میلیون ریالی مردم الموت غربی در طرح های امداد

مردم خیر و نیکوکار الموت غربی طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 621 میلیون و 801 هزار ریال در قالب طرح های مختلف امداد به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا اکبری، رئیس کمیته امداد الموت غربی در این مراسم ضمن تقدیر از حامی اهدا کننده تبلت بیان کرد: اساس کار امداد خدمت به مردم همراه با مشارکت مردمی است چراکه محور کار در کمیته امداد خدمت الهی به نیازمندان و محرومان است.

وی یتیم نوازی را امری ارزشمند دانست و ادامه داد: یتیم نوازی به حدی مهم و دارای اهمیت است که امام صادق (ع) ما را از به لرزه درآمدن عرش الهی به دنبال اشک یتیم خبرداده است.

رئیس کمیته امداد الموت غربی افزود: حمایت از ایتام کاری انسانی و دینی است که فطرت انسانی ما را نسبت به این امر مهم سفارش می کند تا همواره برای این کار گام جدی و اساسی برداریم.

وی با اشاره به همراهی برخی از خیران با کمیته امداد اظهارکرد: تعدادی از اقشار مختلف مردم در قالب طرح اکرام ایتام حمایت از یتیمی را عهده دار شده اند که در این طرح هر فردی می تواند حامی یک یتیم شده و به نسبت توان مالی خویش نسبت به ارائه کمک مساعدت کند.

اکبری "اکرام ایتام" را طرحی دانست که براساس آن نیکوکاران با مشارکت در این طرح، حمایت از یتیم یا ایتامی را با توجه به توان مالی خویش متقبل می شوند و عنوان کرد: به عنوان نمونه با دست های مهربان یک حامی خیر یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد به رویای خود که داشتن یک تبلت بود دست یافت.

وی تأکید کرد: این حامی که از سال 89 حمایت یک فرزند را برعهده دارد پس از خواندن نامه فرزندش و دیدن آرزوی او که یک تبلت بود بلافاصله یک تبلت به ارزش 7 میلیون ریال خریداری و همان روز به فرزندش اهدا کرد.
رئیس کمیته امداد الموت غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مشارکت های مردمی اعلام کرد: سال گذشته در مجموع بیش از یک میلیارد و 621 میلیون و 801 هزار ریال کمک های مردمی داشته ایم که در قالب های طرح های مختلف به نیازمندان کمک شده است.

وی توضیح داد: در طرح مفتاح الجنه بیش از 11 میلیون ریال، محسنین بیش از 225 میلیون ریال، اطعام 421 میلیون ریال و طاها 18 میلیون ریال جمع آوری شده است.

اکبری یادآورشد: امروز در طرح "هر حامی یک حامی" دیگر حامیان ضمن کمک به نیازمندان به عنوان مبلغان فرهنگ انفاق و نیکوکاری افراد دیگری را نیز برای حضور در عرصه کمک به نیازمندان دعوت می کنند که قطع یقین با تعمیق چنین رویکردی شاهد رفع فقر و محرومیت در جامعه خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار