پس از شهیدان پاسدار مصطفی شیخ‌الاسلامی و حسین بواس مصطفی خوش محمدی در ردیف سومین شهید مدافع حرم شهرستان چالوس قرار گرفت و به کاروان شهدای مدافع حرم آل‌الله ملحق شده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۹۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جابر عسگری با تایید خبر شهادت شهید مصطفی خوش‌محمدی اظهار کرد: چالوس سومین پاسدار خود را در راه دفاع از حرم آل الله تقدیم کرده است.    

وی بیان کرد: مصطفی خوش‌محمدی از رزمندگان به‌نام و مخلص که همواره در طول هشت سال دفاع مقدس و سپس در راه اعتلای میهن اسلامی جان‌فشانی می‌کرد در عملیات هماهنگ شده و ضد بشری امریکبا گروههای تکفیر و داعش در مرز عراق و سوریه به درجه عظیم شهادت نائل شد.

فرمانده بسیج  ناحیه مقاومت شهرستان چالوس ادامه داد: این شهید در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و دفاع از حرم عمه‌سادات و هنگام خنثی‌سازی تله انفجاری وهابیون داعش در کشور سوریه به شهادت رسیده است.

 عسگری تصریح کرد: پس از شهیدان پاسدار مصطفی شیخ‌الاسلامی و حسین بواس در ردیف سومین شهید مدافع حرم شهرستان چالوس قرار گرفت و به کاروان  شهدای مدافع حرم آل‌الله ملحق شده است.

وی یادآور شد: شهید مصطفی خوش‌محمدی از فرماندهان نظامی تخریب لشکر همیشه پیروز و خط‌شکن ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و معاون تیپ مهندسی جوادالائمه گرگان بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها