خبرهای داغ:
امسال 90 نفر از بسیجیان شهر بادرود در قالب اردوی راهیان نور غرب کشور به مناطق غرب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سمی؛ امام جمعه شهر بادرود مطالبی را در مورد فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام اشاره کرد و امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون این رزمندگان و شهدای عزیزمان علی الخصوص شهید راه حق مدافع حریم و ولایت شهید حججی دانست .

در همین رابطه سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده قرارگاه اردوی راهیان نور شهرستان نطنز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بسیج ضمن تقدیر و تشکر از حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان گفت:این اردو ها با هدف تجدید میثاق با شهدای عزیزمان ، پیروزی حق علیه باطل ،آشنایی نسل جوان با جوانمردیها و دلاوریهای شهدای عزیزمان در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص،ایثار و شهادت طلبی در بین بسیجیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز انتقال این آموزه های ارزشمند به نسل جوان وآشنایی عزیزان از نزدیک با مناطق عملیاتی و لمس کردن گوشه ای از سختیهایی است که رزمندگان جان بر کف ما در دفاع از این آب وخاک متحمل شده اند صورت می گیرد، سروان پاسدار احسان قاسمی دبیر اجرایی قرارگاه اردوی راهیان نور شهرستان نطنز در ادامه افزود: بحمداله مرحله ی اول این اردو امروز در شهر بادرود و در جوار بوستان شهدای گمنام با اعزام تعداد 90 نفر از بسیجیان شهر بادرود شروع شد، همچنین مرحله ی دوم این اعزام در تاریخ 96/6/1 در شهر نطنز انجام می گیرد.

وی در ادامه گفت : شرکت کنندگان در این اردو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و عرض ارادت و زیارت شهدا بویژه شهدای گمنام منطقه پرداخته و با شهدا و آرمان های والای آنان تجدید میثاق دوباره می کنند و با کمک راویان حاضر در منطقه با شرح عملیات ها و وصف حال شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان شيرودي ، غلامعلي پيچك ، جعفري (شهيد پيشرو و پيشتاز) ، محسن حاج‌بابا و... آشنامی شوند.

ایشان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت و قبولی زیارت شرکت کنندگان در این اردو، اظهار امیدواری کرد: راه شهدا ،روشنگر راه آینده همه ما بخصوص جوانان عزیزمان است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقاسمی امام جمعه شهر بادرود مطالبی را در مورد فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام اشاره کرد و امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون این رزمندگان و شهدای عزیزمان علی الخصوص شهید راه حق مدافع حریم و ولایت شهید حججی دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها