خبرهای داغ:
در چهارماهه نخست امسال؛

یک هزار و 56 خیر در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرده اند

مدير امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولايت آذربايجان شرقي با دعوت از خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت، گفت: یک هزار و 56 خیر استان در چهار ماهه سال جاری در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند که از این طریق زمینه کمک‌رسانی به بخش قابل توجهی از خانواده‌های نیازمند فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۷۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد ياورزاده با تاکید بر اینکه رسالت این صندوق پرداخت وام های قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 474 نفر از وام کارگشایی صندوق قرض الحسنه امداد استان به مبلغ 46 میلیارد و 697 میلیون ریال بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت به 640 نفر تسهیلات اشتغال پرداخت شده است، گفت: مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت بیش از 49 میلیارد و 143 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با بیان اینکه بیشترین وام های تخصیصی به نیازمندان و مددجویان در سرفصل های کارگشایی و اشتغال پرداخت می شود، افزود: وام های اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال و سایر وام ها همچون کارگشایی تا سقف 50 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه این صندوق هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند، گفت: اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق شده است.

یاورزاده به تامین اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادی و سپرده های خیران اشاره کرد و گفت: رویکرد این نهاد جذب سپرده‌های مردمی برای تقویت منابع اعتباری صندوق قرض‌الحسنه‌ امداد ولایت و افزایش توان وام‌دهی صندوق است.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است، افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم با سپرده گذاری در صندوق امداد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها