فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت شام» تاز‌ه‌ترین ساخته ابراهیم‌ حاتمی‌کیا با موضوع داعش در تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۶۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، فیلمبرداری «به وقت شام» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در تهران ادامه می‌یابد.  بیش از ۸۰ درصد از صحنه‌ها فیلمبرداری شده است. بخش‌های باقی‌مانده فیلم در دکورهای ساخته شده  در شهرک دفاع مقدس و باند فرودگاه  انجام می‌شود. این فیلم که یکی از آثار مهم با موضوع داعش است از اهمیت خاصی برخوردار است.

فیلمبرداری «به وقت شام» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در یکی از فرودگاه‌های نظامی  آغاز شد. تدوین فیلم همزمان با فیلمبرداری اثر توسط مهرداد خوشبخت انجام می‌شود.

با توجه به حساسیت‌های خاص ابراهیم حاتمی‌کیا به نظر می رسد فیلمبرداری فیلم تا  شهریورماه ادامه خواهد یافت و با انجام مراحل پست پروداکشن فیلم برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده می‌شود.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری است و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌هستند که در این اثر حضور دارند. جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند، تدوین فیلم را مهرداد خوشبخت عهده دار است.

محمد خزاعی از تهیه‌کنندگان دغدغه‌مندی است که  سال گذشته  نیز فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل گیری تکفیری‌ها را تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید.  

«به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست این فیلم که  تنها دو بازیگر مرد ایرانی در آن حضور دارند؛ یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال۹۶ است و به نظر می آید جز مهمترین آثار این سازمان در سال جاری است که  در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.
ارسال نظرات