خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد:
حجت الاسلام علی معبودی، نمایندگانی که عصاره نظام و نماینده مردم بوده و عناصری تاثیر گذار هستند اما در رفتار شایستگی لازم را از خود نشان نمی دهند نشانه پستی و حقارت دانست و نسبت به قضایای پیش آمده ابراز شرمندگی کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۴۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص عکس سلفی نمایندگان مجلس با نماینده اتحادیه اروپا ابراز کرد: اگر کمی به عقب برگشته و به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم می بینیم که ایشان بارها در سخنرانی هایشان واژه ی شبیخون فرهنگی را به کار برده اند ولی امروزه برخی آن را به شوخی گرفته اند و اثرات این شبیخون در مهم ترین مرکز تصمیم گیری های نظام به چشم می آید.

وی در ادامه افزود: نمایندگانی که عصاره این نظام و نماینده مردم نقاط مختلف کشور هستند دست به اقداماتی زدند که شایسته این مردم و این نظام نیست و تاثیر قابل توجهی نیز در برخی از عناصر به وجود آورد دارد که متاسفانه نشانه حقارت و پستی است. گرفتار شدن در این وضعیت و به وجود آمدن اینگونه قضایا نتیجه جدی نگرفتن و بی توجهی به شبیخون فرهنگی است و جز شرمندگی چاره ای نیست.

 حجت الاسلام معبودی ضمن ابراز تاسف در خصوص این مسائل کار در این حوزه را شامل دو قسمت دانست و در بیان آن دو بخش تصریح کرد: مجلس موظف به نظارت بر تمامی نمایندگان به صورت جدی، قاطع و همه جانبه است و می بایست در اینگونه موارد بدون تعارف برخورد انقلابی صورت گیرد چرا که همه نمایندگان مجلس، نماینده همه ملت هستند حتی اگر از دورترین شهرها هم باشند.

وی در پایان دومین بخش را هم اینطور تبیین کرد: مردم در انتخاب افراد نباید تحت تاثیر حرف ها و شعارهای فریب کارانه قرار گیرند که پس از مدتی اینچنین مسائلی به وجود بیاید و موجب شرمندگی و حقارت باشد. مسئولین مربوطه باید بررسی های بیشتری در این خصوص انجام دهند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها