خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی تصریح کرد: تولید و اشتغال از ضروریات جامعه اسلامی است و با اشرافی گری، سیاسی کاری و شعارگرایی کاری از پیش نمی رود.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۴۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز در خطبه های نماز اظهار داشت: با تشکیل دولت دوازدهم لازم است هرچه سریعتر اقدامات خود را آغاز کنند و باید بدانند اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفا بخش اقتصاد بیمار کشور است.

وی افزود: تولید و اشتغال از ضروریات جامعه اسلامی است و با اشرافی گری، سیاسی کاری و شعارگرایی کاری از پیش نمی رود.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: مردم از دولت خواستار همراهی هستند و بی شک تلاش برای رفاه مردم رضای خدا و محبوبیت مردم را در پی خواهد داشت.

وی افزود: از دولت و مجلس انتظار میرود در مقابل بدعهدی های آمریکا واکنش نشان بدهند؛ در برابر زورگویی ها و عربده کشی آمریکا آنچه جواب میدهد مقابله است نه مذاکره.

وی افزود: نماینده ای که عکس یادگاری با خانم اروپایی که مدافع شیطان بزرگ است، میگیرد؛ آیا چنین شخصی میتواند در تصمیم گیریها درست عمل کند؟

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: بازی ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونیستی به این معنی است که رژیم صهیونیستی را به عنوان کشور قبول کردند، به آرمانهای سوریه خیانت کرده اند و نشان از وادادگی برخی هاست که از وزارت ورزش و جوانان خواستاریم برخورد جدی با آنان شود.

حجت الاسلام امینی بیان کرد: امروز در فضای مجازی نمایش شکوه و عزت یک جوان مسلمان را مشاهده کردید؛ وقتی وهابیت مفسد و فاسد و داعش، محسن حججی جوان شیعه نجف آبادی را اسیر میکنند و به میدان شهادت میبرند، این شهید مدافع حرم با آرمان عاشورا به استقبال شهادت میرود.

وی افزود: از سپاه عزیز خواستاریم در مقابل این اقدام داعش ایستادگی کنند و انتقام خون شهدای مدافع حرم را از آنها بگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار