خبرهای داغ:

موفقیت نظام جمهوری اسلامی نتیجه مقاومت مقابل باج‌خواهی‌های دنیاست

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: آنچه نظام اسلامی را تا امروز به اینجا رسانده ایستادگی و مقاومت مقابل باج‌خواهی‌ها و زورگویی‌های دنیا بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
آیت‌الله اسدالله ایمانی  با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اولویت دولت دوازدهم را معیشت مردم، تعامل صحیح و گسترده با دنیا و مقاومت و ایستادگی مقابل باج‌خواهی‌های دیگران اعلام کردند، اظهار داشت: آنچه ما را تا امروز به اینجا رسانیده ایستادگی و مقاومت مقابل باج‌خواهی‌ها و زورگویی‌های دنیا بوده است.

وی با بیان اینکه باید دولت مردان در آینده این راه را با قاطعیت دنبال کنند، گفت: نمونه بارز این مقاومت در بیست و ششم مرداد ماه سال 1369 رخ داد موقعی که آزادگان عزیز ما نماد مقاومت و ایستادگی از زندان‌های بعثی عراق و اردوگاه‌های مخوف بعث عراق به کشور و میهن اسلامی بازگشتند. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه آزادگان با وجود اینکه سخت‌ترین شکنجه‌ها را دیدند اما در مقابل دشمن خم به ابرو نیاوردند، افزود: مسئولان بدانند کرسی مسئولیتشان به خون شهدا متکی است، به جانبازی جانبازان اتکا دارد و به آزادی آزادگان اسرایی که در عراق اسیر بودند و با سربلندی به کشور برگشتند. 

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه اگر این مملکت اعتبار دارد به دلیل خون شهدا، جانبازان و آزادگان است، اظهار داشت: امیدواریم مسئولین  به این موضوعات توجه لازم را داشته باشند. 

وی با اشاره به آنچه در پایان مراسم روز تحلیف رخ داد، گفت: این مسئله‌ای است که باید در آینده جلویش گرفته شود، هیئت رئیسه مجلس و مسئولان  جلوی این گونه کارها را بگیرند و حرمت و حیثیت نمایندگی را حفظ کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه 22 مردادماه روز مقاومت و پیروزی حزب الله است، گفت: در سال 2006 میلادی یک حرکت منسجم در میان سران استکبار برای نابود ساختن حزب الله لبنان به وجود آمد و با برنامه‌ریزی جنگی را آغاز کردند که  33 روز این جنگ طول کشید. 

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه گرچه هفته اول اسرائیل به این نتیجه رسید که شکست خورده و در حال عقب نشینی است اما امریکا اجازه عقب نشینی به او نداد و تا 33 روز جنگ را ادامه دادند، بیان کرد: پس از 33 روز امریکا هم مجبور شد شکست را بپذیرد و قطعنامه‌ای در شورای امنیت به تصویب رساندند و پایان جنگ را اعلام کردند. 

وی با بیان اینکه در جنگ سی و سه روزه، اسرائیل دومین شکست را چشید افزود: فروپاشی اسرائیل از درون از همان زمان آغاز شد و تا به امروز هم از نظر مسائل روحی، اجتماعی و معنوی در اسرائیل این فروپاشی ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها